Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی به همت کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) بيرجند و با مشارکت حوزه علمیه و بسیج دانشجویی استان برگزار می شود.

«محمد سازنده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه سومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی به همت کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) بيرجند برگزار خواهد شد، گفت: شناسایی، شبکه سازی و توانمند نمودن افراد و شرکت‌های فعال در حوزه های مرتبط با جشنواره و فضای مجازی  از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) بيرجند با تاکید بر برگزاری جشنواره با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: این جشنواره شامل موضوعات خانواده و سبک زندگی، فرهنگ و تمدن، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، گام دوم انقلاب اسلامی و مقاومت، آموزش هوشمند، معارف، سلامت و زندگی سالم، تجارت و کسب کار و ابزار تولید و انتشار تولید محتوا است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال در این جشنواره رسانه های دیجیتال  خراسان جنوبی موضوع سلامت و زندگی سالم گنجانده شده است تا در این راستا بیشتر به جانفشانی و ایثار مدافعان سلامت و بحث کرونا و امید به آینده پرداخته شود.

 

سازنده با اشاره به بخش های این جشنواره ادامه داد: نرم افزارهای رایانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، شبکه های اجتماعی، علمی و پژوهشی، هنرهای دیجیتال، بازی و سرگرمی های دیجیتال و تولیدات متنی و خبری از جمله بخش های این جشنواره است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) بيرجند مهلت ارسال آثار  به سومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی را ۳۰ تیرماه امسال اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را با حجم فوق فشرده 900 مگابایت در سایت picofile.com بارگذاری کنند و یا از طریق نرم افزارهای واتساپ، تلگرام و بله به شماره ۰۹۱۵۲۶۹۵۵۶۳ ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره به ۲ نفر از برگزیدگان در موضوعات مختلف جوایزی اهدا خواهد شد، بیان کرد: سومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، بسیج دانشجویی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سلامت و زندگی سالم بیانیه گام دوم انقلاب کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت