Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوشبختانه همه ساله توجه به مسئله فلسطین و بیت‌المقدس، هم در کشورهای اسلامی و هم در کشورهای غیراسلامی بیشتر می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر اینکه روز قدس اهمیت فراوانی برای جهان اسلام دارد اظهار کرد: روز جهانی قدس از لحاظ ایجاد وحدت و الفت میان مسلمانان دنیا مهم و حائز اهمیت است چون توجه همه مردم به مسئله فلسطین را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این در حالی است که دشمن از راه‌های مختلف سعی دارد مسئله فلسطین را از مسائل دنیای اسلام خارج کرده و اذهان را از توجه به مسئله فلسطین منحرف کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: این در حالی است که خوشبختانه همه ساله توجه به مسئله فلسطین و بیت‌المقدس، هم در کشورهای اسلامی و هم در کشورهای غیراسلامی بیشتر می‌شود و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس ممکن است به خاطر سلامتی مردم، به شکل دیگری برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس امسال برای نخستین مرتبه رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم سخن خواهند گفت تصریح کرد: بی‌شک فرمایشات ایشان حاوی پیام مهم است و اینکه امسال، امام خامنه‌ای به صورت مستقیم با مردم سخن می‌گویند، بدین معنی است که این مسئله برای ایشان اهمیت فراوانی دارد.

پیام روز قدس نفرت از غده سرطانی اسرائیل است؛ دولت داعش یک اسرائیل دیگر بودروحانی: قدس فراموش نخواهد شد و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند/ در مبارزه با کرونا تقریبا به مرز مهار رسیده‌ایمکرمان| "روز قدس" نماد مبارزه با ظلم جهانی و برتری‌طلبی مستکبران است

حجت‌الاسلام شبستری گفت: همین سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس می‌تواند حاوی این مطلب مهم باشد که مسئله قدس همچنان در صدر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و با وجود تمامی مشکلات داخلی و خارجی، اما مثل مسئله قدس در کشور اولویت دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین اهتمامی که مسئولان به ویژه امام خامنه‌ای به روز قدس دارند، امسال نیز بار دیگر متجلی شده و این پیام مهم را دارد که مسئله قدس همواره حائز اهمیت است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمن خواهان توجه جهانیان به مسئله فلسطین نیست اظهار کرد: دشمن با خلق فتنه‌ها  و حوادثات مختلف به دنبال انحراف اذهان عمومی از این مسئله مهم است اما با وجود تمامی مشکلات و فتنه‌ها و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا، اما همچنیان طرح مسئله مظلومیت مردم فلسطین و مسئله قدس برای جهان اسلام در اولویت است.

وی افزود: امید است که امسال با توجه به شرایط خاص جهان که از لحاظ سلامتی وجود دارد و تجمع و حضور فیزیکی در صحنه، مشکل است، مسئولان به ویژه مسئولان کشورمان تدبیری بیاندیشند که تا مردم بتوانند حمایت خود را از مظلومان جهان انجام دهند.

حجت‌الاسلام شبستری به مسئله یمن اشاره کرد و گفت: باید به مسئله یمن نیز در روز جهانی قدس توجه شود چون فلسطین نماد مظلومان است اما باید به مسئله تمامی مظلومان و ستمدیدگان جهان مانند یمن، عراق و سوریه نیز توجه شود.

انتهای پیام/7548/ ع

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئله فلسطین آذربایجان غربی هم در کشورهای توجه به مسئله خبرگان رهبری مسئله قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در تجمع دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویان امریکا ضمن تشکر از دانشجویان و اساتید انقلابی دانشگاه برای حضور در این تحصن نمادین، گفت: این تحصن نمادین در به اعتراض به اهانت به ساحت علم و عالم است.

وی ادامه داد: بعد از هجوم وحشیانه عوامل صهیونیستی و استکباری به ملت ستمدیده فلسطین که در این چند ماه رخ داد و شاهد شهادت هزاران تن از فرزندان ستم دیده فلسطین بودیم، یک موج بیداری در سطح دنیا برپا شده و امروز هم در کشور‌های شرقی و هم در کشور‌های غربی شاهد این هستیم که آزادی خواهان دنیا و به‌ویژه دانشگاهیان در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند.

رهایی اظهار کرد: موج اعتراض آن‌ها به ستم‌هایی است که بر مردم فلسطین وارد می‌شود و این اعتراضشان را در جای جای دنیا مطرح می‌کنند و از این جنبه جای خوشبختی است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: این موج بیداری در دنیا شکل گرفته است و امروز دیگر عوامل صهیونیستی نمی‌توانند موج مظلومیت بر پا کنند بلکه موج وحشی‌گری آن‌ها در سطح دنیا مطرح می‌شود.

رهایی با بیان اینکه در این جریانات دنیا با خوی استکباری آن‌ها و مظلومیت مردم فلسطین آشنا شده است، خاطر نشان کرد: در کنار آن عوامل پلیس و دولت آمریکا برخورد‌های زشت و وحشیانه‌ای با دانشجویان و دانشگاهیان و اساتید این کشور دارند و این رفتار در برخی کشور‌های دیگر مانند کانادا و استرالیا در حال تکرار است و به ساحت علم و عالم توهین می‌شود و به وحشیانه‌ترین شکل ممکن با افراد صاحب علم و عمل برخورد می‌شود.

رهایی اضافه کرد: دولت‌های غربی که همیشه در پشت چهره لیبرال منشی و آزادی‌خواهی، دولت‌ها و کشور‌هایی مانند ایران را محکوم کرده، ولی امروز خوی اصلی خود را نشان می‌دهند و هر نوع ندای آزادی‌خواهی را به وحشیانه‌ترین شکل سرکوب می‌کنند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر این امر را وجه مثبتی دانست که برای همه دنیا نمایان شده است و افزود: امروز همه مردم دنیا این خوی وحشی‌گری را مشاهده می‌کنند و دنیا در پشت چهره آزادی‌خواهی و آزادی‌طلبی استکبار را می‌بینند.

وی ابراز امیدواری کرد که این چنین حرکت‌هایی تا حد زیادی چهره مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهد چرا که دنیا به نحوی از مردم فلسطین دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است