Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه مدیران فوتبال رأی این کمیته را قبول نمی‌کنند و زیر بار آن نمی‌روند اظهار کرد: آن‌ها مجبور هستند که رای را بپذیرند و به زور زیر بار این موضوع می‌روند. عدالت خواهی در وجود ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی عدالت خوب است که برای من مفید باشد، اما همیشه یک نفر از رأی ما ناراحت می‌شود. فرهنگ عدالت خواهی‌مان ضعیف شده و در فوتبال هم شاهد این موضوع هستیم.

دادرس درباره رأی بازی سوپرجام که به ضرر استقلال تمام شد، تصریح کرد: زمانی که خطیر در استقلال بود و همزمان او در فدراسیون هم فعالیت داشت، یک مقدار قبولش داشتم. به خطیر گفتم که با توجه به فعالیتش در فیفا می‌داند که این رأی به سرانجام نمی‌رسد و به سود باشگاه استقلال نمی‌شود. خطیر بیان کرد که به خاطر هواداران باید به دادگاه بروم. در کمیته استیناف ۶-۵ نفر حضور دارند و من هم به عنوان عضو فوتبالی در این کمیته فعالیت می‌کنم.

تهدید تیم‌ها توهین محسوب می‌شود

او درباره تهدید تیم‌ها به ارجاع رای‌ها به دادگاه CAS بیان کرد: تهدید تیم‌ها توهین محسوب می‌شود، اما شکایت آن‌ها به دادگاه CAS حق قانونی است من نمی‌توانم خیلی مسائل را مطرح کنم.

برخی از افراد چشم‌ها را می‌بندند و توهین می‌کنند

او درباره اتهامات به کمیته استیناف بیان کرد: یک سری افراد این تهمت‌ها را می‌زنند و می‌گویند کمیته استیناف از جایی خط می‌گیرد. آن‌ها چشم‌ها را بسته‌اند، دهان‌ را باز کرده‌اند.  وظیفه‌ ما است که حکم بدهیم و آن‌ها باید قبول کنند که کمیته استیناف بر اساس قانون و آیین نامه این حکم‌ها را صادر می‌کند.

عضو کمیته استیناف درباره شکایت باشگاه سپاهان به دادگاه CAS گفت: من یک بار این موضوع را به طنز مطرح کرده بودم، اما بی دلیل و با دلیل به من و مسئولان هجمه وارد کردند. خودشان هم می‌دانند مقصر هستند و مدیرعامل را هم عوض کردند، چون مدیرعامل قبلی نفوذ نداشت. تابش قربانی این ماجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی دادرس لیگ برتر فوتبال کمیته استیناف دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی