Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@04:40:56 GMT

فراخوان چهارمین فروش آنلاین گالری آرتیبیشن منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۱۲۹

فراخوان چهارمین فروش آنلاین گالری آرتیبیشن منتشر شد

فراخوان چهارمین فروش آنلاین گالری آرتیبیشن با آثاری از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعدی که پیش از این اثری در حراج‌های معتبر داخلی و یا بین‌المللی ارائه داده باشند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و  به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، از سال گذشته تاکنون سه مزایده از آثار هنری در کانال خصوصی آرتیبیشن برگزار شده است و اکنون در چهارمین دوره برگزاری آن در خرداد سال ۹۹، اقدام به فروش آثار مجموعه‌دارانی خواهد شد که تصمیم به فروش فوری آثار خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار این مزایده از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعدی خواهد بود که پیش از این اثری در حراج‌های معتبر داخلی و یا بین‌المللی ارائه داده باشند.

همه مجموعه‌داران و صاحبان اثری که تمایل به فروش فوری آثارشان دارند، می‌توانند نهایتاً تا روز نهم خرداد ماه، آثار منتخب خود را از هنرمندانی که بازار تثبیت‌شده‌ای دارند، ارسال کنند. تاریخ برگزاری این مزایده از روز ۲۰ خردادماه آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد شد.

در دوره‌های پیشین مجموعاً ۴۵ اثر گزینش شده بود که هر اثر به مبلغ حداقل یک دوم ارزش واقعی خود در مزایده حضور یافتند تا آمادۀ جذب پیشنهاد قیمت‌های بالاتر شوند. با آغاز هر مزایده خریداران به مدت ۴۸ ساعت فرصت پیشنهاد خرید در بازه‌های بالاتر داشتند و آثارِ مجموعه‌داران پس از ۴۸ ساعت به فروش رسیدند. در این مزایده‌ها در مجموع با فروش ۸۹ درصد، ۴۰ اثر از کل آثار به فروش رسید و گران‌ترین آثار در دومین مزایده اثر پرویز تناولی بود که با تعداد ۵ بید و رشد ۱۳ درصدی ۲۲۰ میلیون تومان به فروش رسید.

علاقه‌مندان برای فروش آثار خود در مزایده می‌توانند با شرایط ذیل آثار خود را به تلگرام و یا واتس‌اپ شمارۀ ۰۹۱۲۲۱۲۱۰۳۰ ارسال کنند. اثر ارسالی باید از هنرمندان پیشکسوت و بنامی که سابقه حضور در حراجی‌های معتبر را دارند باشد و همچنین قیمت اولیه اثر در شروع مزایده باید حداقل یک دوم قیمت واقعی آن باشد.

اطلاعات آثار دوره چهارم و نیز جزئیات شرکت در مزایده مانند دوره‌های پیشین خواهد بود که متعاقباً اعلام خواهد شد

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشار فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مدیر مسئول دوفصلنامه «فقه و فقاهت» ضمن اعلام اولین فراخوان این نشریه، گفت: با توجه به راهبرد کلان مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق مبنی بر گروه ها و کارگروه های تخصصی فقه و اصول که دربردارنده نظریه پردازی استادان سطح عالی، طلاب و فضلای متخصص حوزه است، وجود نشریاتی که در سطح علمی پژوهشی فعالیت و اثرهای علمی را منتشر نماید، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام میرزاخان افزود: مرکز تحقیقات علوم اسلامی بیان الصدق در راستای این هدف، تلاش کرده با گردآوری استادان، اندیشمندان و دغدغه مندان این عرصه به عنوان اعضای هیئت تحریریه همچون حضرات آیات و حجج اسلام عباس کعبی، محسن فقیهی، محمد محمدی قائنی،محمد عندلیب همدانی، محمد نجفی یزدی، محمد جعفر طبسی و محمدعلی قاسمی به بررسی و بحث درباره‌ موضوعات مهم فقهی و اصولی که در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته‌ اند، بپردازد.

میرزاخان به بیان محورهای فراخوان پرداخت و ابراز داشت: موضوعاتی که در این فراخوان اعلام شده‌ اند شامل «فقه اقتصاد»، «فقه پزشکی»، «فقه سیاسی»، «فقه هنر و رسانه»، «فقه اجتماعی»، «فقه روان شناسی»و «مسائل مستحدثه فقهی» می باشد.

به گفته حجت الاسلام میرزاخان، اگرچه رتبه فعلی این نشریه، علمی‌ تخصصی است، ولی سعی شده مقالات این نشریه بر اساس استانداردهای مطلوب مجلات علمی‌ پژوهشی ارزیابی شوند.

وی ضمن بیان امیدواری نسبت به اخذ رتبه علمی پژوهشی افزود: در تلاش هستیم هرچه زودتر این امتیاز برای نشریه دریافت شود و برای تمامی مقالات پذیرش شده قبلی نیز اعمال گردد.

استادان و فضلای حوزه و دانشگاه می‌ توانند آثار خود را با رعایت شرایط مندرج در بخش «راهنمای نویسندگان» در سامانه نشریه «فقه و فقاهت» به آدرس https://fqaht-mpbs.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با ایتا https://eitaa.com/Bayanalsidq_ir تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند