Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون‌های بین‌الملل در ایران توضیح داد. فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برگزاری آزمون‌های بین‌الملل در کشور بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کلیه آزمون‌­های TOEFL, GRE General, GRE Subject, IELTS, Life Skills, UKVI از ۲۱ ماه می ۲۰۲۰ برابر با اول خرداد ماه ۱۳۹۹ به بعد مطابق برنامه‌های زمانی اعلام شده در زمان ثبت نام متقاضیان، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زرین‌آمیزی با بیان اینکه آزمون آیلتس فردا، پنجشنبه یکم خردادماه و آزمون tolimo اواسط خردادماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: موسسات برگزار کننده آزمون­‌های مذکور در ایران ملزم به رعایت فاصله­ گذاری هوشمند و رعایت پروتکل­های بهداشتی هستند و پیش­بینی‌های لازم را برای تهیه ماسک و دستکش برای داوطلبان این آزمون‌­ها انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: ضمنا همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر (گذرنامه و کارت ملی) و رعایت تمامی اصول بهداشتی برای کلیه داوطلبان الزامی است، درغیر اینصورت از ورود آنان به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. ضمنا هماهنگی­‌های لازم مبنی بر لغو یا جابجایی آزمون بدون دریافت هزینه از داوطلبانی که در این آزمون‌­ها ثبت نام کرده‌اند با موسسات مذکور انجام گرفته است.

گفتنی است، داوطلبان گرامی برای هرگونه اطلاعات بیشتر می‌­توانند به سایت موسسات برگزارکننده آزمون مراجعه نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون بین الملل آیلتس آزمون Tolimo برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: امسال بیش از 23 هزار نفر داوطلب در آزمون کنکور سراسری با هم به رقابت می‌کنند.

شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )