Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:32:20 GMT

فعالیت ۲۶۰ دفتر املاک در قشم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۷۵۴

فعالیت ۲۶۰ دفتر املاک در قشم

فرماندار قشم روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی صنوف قشم گفت: بسیاری از مشکلات و دعاوی حقوقی شهرستان به دلیل نبود نظارت بر این صنف است.

علیرضا نصری افزود: این امر ساماندهی و  پالایش صنوف قشم به ویژه دفترهای املاک فعال و غیر فعال این شهرستان را ضروری کرده است.

وی ادامه داد: پالایش صنوف و نظارت مستمر بر فعالیت برخی رسته‌های شغلی، نقش مهمی در کاهش بسیاری از دعاوی حقوقی و بروز خسارات مادی و معنوی بر مردم می‌شود

فرماندار قشم تصریح کرد: تعداد بنگاه‌های فعال شهرستان، نحوه عملکرد آنان با آئین‌نامه‌های موجود و دیگر موارد قانونی باید در بازدیدهای مشترک شهرداری، سازمان منطقه آزاد و نماینده صنف بصورت سرزده بررسی و نتیجه آن در جلسه بعدی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صدور بی رویه پروانه کسب برای دفترهای املاک، افزود: تعداد واحدهای فعال و مورد نیاز شهرستان و شهر قشم باید مورد ارزیابی و کارشناسی دقیق قرار بگیرد و مجوزهای بعدی بر اساس آن صادر شود.

نصری خاطرنشان کرد: توجه به استانداردهای فعالیت اصناف با توجه به جمعیت و نیاز جمعیتی و  نظارت بر دستورالعمل های قانونی برای رعایت حقوق مردم باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم علیرضا نصری هرمزگان قشم تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان قشم تنگه هرمز هرمزگان قشم تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد