Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@00:09:59 GMT

فروش برنج وارداتی تنظیم بازار در میادین میوه و تره

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۸۱۳

فروش برنج وارداتی تنظیم بازار در میادین میوه و تره

سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد که انواع برنج داخلی و وارداتی در میادین عرضه می شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که قیمت انواع برنج داخلی و وارداتی در میادین میوه و تره بار از ۱۲ هزار تومان تا ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان نرخگذاری شده است.

بر اساس این اطلاعیه؛ برنج هاشمی، طارم و بی نام (کشت دوم)، گران‌ترین و برنج نیم دانه پرمحصول، ارزان‌ترین برنج‌های داخلی ایرانی میادین میوه و تره بار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنج وارداتی تنظیم بازار تایلندی به قیمت هر کیلوگرم ۵ هزار تومان و هندی دانه بلند (کیسه قرمز) به قیمت هر کیلوگرم ۸ هزار تومان در این مراکز عرضه می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه؛ همچنین قیمت برنج دودی پرمحصول، هر کیلوگرم ۲۰۸۰۰ تومان، برنج دُم سیاه، هر کیلوگرم ۲۵۳۰۰ تومان، برنج شیرودی، هر کیلوگرم ۱۸۳۰۰ تومان، برنج طارم اصل، هر کیلوگرم ۲۴۸۰۰ تومان و برنج فجر، هر کیلوگرم ۲۰۸۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین برنج قهوه‌ای، هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان، برنج معطر ایرانی، هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان، برنج ندا، هر کیلوگرم ۱۷۳۰۰ تومان، برنج نیم‌دانه پرمحصول، هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان، برنج نیم‌دانه معطر، هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان، برنج هاشمی، هر کیلوگرم ۲۵۳۰۰ تومان، برنج هاشمی، طارم و بی نام (کشت دوم)، هر کیلوگرم ۲۶۳۰۰ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0033mO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برنج وارداتی میادین میوه و تره هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند

استاندار گیلان گفت: دیگر نمی‌گذاریم اتفاقات سال گذشته در حوزه برنج تکرار شد و با تمهیدات صورت گرفته امسال کشاورزان با قیمت مناسبی محصول خود را به فروش خواهند رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی در آیین رهاسازی آب سد سفیدرود استان گیلان که حدود 172هزار هکتار از 238هزار هکتار مزارع شالیزاری استان را پوشش می‌دهد‌ با بیان اینکه دولت با همه توان در کنار شالیکاران است، اظهار داشت: دیگر نمی‌گذاریم اتفاقات سال گذشته در حوزه برنج تکرار شد و با تمهیدات صورت گرفته امسال کشاورزان با قیمت مناسبی محصول خود را به فروش خواهند رساند و این قول را می‌دهم که دولت سیزدهم در کنار شالیکاران است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 702 میلیون متر مکعب آب در پشت سد سفیدرود ذخیره شده است، افزود: ‌در سال گذشته میزان آب ذخیره‌ شده در پشت سد سفیدرود 720 میلیون متر مکعب بود ولی خوشبختانه لطف پروردگار شامل حال کشاورزان شد و بارش های خوبی را داشتیم.

وی با اشاره به رهاسازی آب سد سفیدرود به منظور آبرسانی به اراضی شالیزاری آبخور این سد تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته امسال تمامی تمهیدات اتخاذ شده و اکنون همه نهرها، کانال‌های آبیاری و سر دهنه‌ها آماده آبرسانی به شالیزارهای کشاورزی هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رعایت تقویم زراعی‌ توسط شالیکاران افزود: در 2 سال گذشته قرارگاه جهادی مدیریت آب زراعی در گیلان تشکیل و هماهنگی خوبی میان جهادکشاورزی و آب منطقه‌ای در راستای اجرای درست تقویم زراعی‌ و نوبت‌بندی آب وجود داشت از این رو از همه کشاورزان درخواست دارم به مدیران متولی اعتماد کنند.

وی با قدردانی از زحمات کشاورزان و دست‌اندرکارانی که در عرصه تولید فعالیت می کنند، تصریح کرد: از کشاورزان حمایت می‌کنیم و بر همین اساس قیمت ها امسال خیلی بهتر از پارسال خواهد بود و مشکلاتی که در سال گذشته داشتند، برطرف شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: امسال با همدلی و همکاری برای تولید بیشتر محصول اهتمام داریم و امید است سال زراعی پر خیر و برکتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند