Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:54:33 GMT

بلیت مترو در تهران از فردا گران می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۸۷۴

بلیت مترو در تهران از فردا گران می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: افزایش نرخ بلیت مترو از روز پنجشنبه یکم خرداد اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرنوش نوبخت درباره افزایش نرخ بلیت مترو اظهارداشت: طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تایید شورای شهر و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تاخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد سال 1399 اعمال می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران قیمت‌ بلیت‌ مترو برای بلیت تک سفره1500 تومان، تک سفره حومه 1700تومان، تک سفره هشتگرد5000 تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی(ره)همانند سال گذشته بدون افزایش  9000 تومان تعیین شده است.

نوبخت گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند، گفت: ناحیه بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه)-کرج -گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه‌تری استفاده می‌‌کنند می‌توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارایه می‌شود و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: بلیت مترو تک سفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟