Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@02:26:13 GMT

جمع آوری 150 معتاد متجاهر در خراسان شمالی طی هفته جاری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۸۸۳

جمع آوری 150 معتاد متجاهر در خراسان شمالی طی هفته جاری

ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از جمع آوری 150 معتاد متجاهر در این استان طی هفته جاری خبر داد.

سعید آیتی در گفت و گو با ایسنا، گفت: 50 نفر از این تعداد با مراجعه خانواده هایشان به آن ها با اخذ تعهد که در معابر عمومی و ... دیده نشوند، تحویل داده شدند.

وی افزود: 100 نفر دیگر نیز به مرکز ماده 16 در بجنورد انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیتی ادامه داد: از 100 نفر مذکور حدود پنج نفر مشکوک به ابتلای ویروس کرونا تشخیص داده شدند که یک نفر از آن ها به بیمارستان نیز برای امر درمان منتقل شد.

وی اظهارکرد: معتادان متجاهر مشکوک به ابتلای ویروس کرونا، در اتاق قرنطینه در حال نگهداری هستند و هم اکنون حال عمومی آن ها مطلوب است.

این مقام مسئول تاکیدکرد: ادامه درمان سایر معتادان نیز در این کمپ طبق پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم