Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به شرایط سختی که برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی پس از مجوز ستاد مبارزه با کرونای وزارت ورزش داریم اگر مکان برگزاری اردوها مشخص شود، ورزشکارانی که شانس کسب طلا هستند، در اولویت خواهند بود.

بنا بر اعلام پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هادی رضایی درباره زمان و مکان برگزاری اردوهای پارالمپیکی پس از صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش برای برگزاری اردوها اظهار کرد: برای برگزاری اردوها در رشته‌های انفرادی ما به تازگی از سوی وزارت ورزش ابلاغیه دریافت کردیم که در این ابلاغیه یک سری شرایط در نظر گرفته شده است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شرایط برای ورزشکاران معلول از نظر فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل پروتکل‌های بهداشتی، جا و مکان برگزاری اردوها نسبت به افراد سالم تا حدودی سخت‌تر است و باید در این زمینه نظرات کارشناسان را دریافت کنیم و پس از بررسی در خصوص برگزاری اردوها تصمیمات نهایی گرفته شود.

رضایی تصریح کرد: هر چند شرایط سخت است اما قابل اجرا خواهد بود. ما باید ببینیم اردوها را چگونه و با چه شرایط و در کجا برگزار کنیم که سلامتی ورزشکاران به خطر نیفتد. بنابراین نشستی را با مسئولین تیم‌ها و کادر پزشکی کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد تا محل برگزاری اردوها را در رشته‌های مختلف مشخص کنیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که آیا امکان برگزاری اردوها در رشته‌های تیمی نیز وجود دارد یا خیر؟ افزود: در رشته‌های تیمی هنوز شرایط برگزاری وجود ندارد و ما تنها در رشته‌های انفرادی می‌توانیم اردوهای پارالمپیکی را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: از نظر بودجه و برگزاری اردوها مشکلی نداریم. تنها باید شرایط را مورد بررسی قرار دهیم تا سلامتی ورزشکاران به دلیل این بیماری به خطر نیفتد.

رضایی در پایان افزود: بعد از بررسی نظرات کارشناسی اولین اردو برای ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو را دارند، برگزار خواهد شد. سپس برای مدال آوران نقره و برنز اردوهایی را پیش‌بینی خواهیم کرد. به هر صورت ما برای برگزاری اردوها دستورالعمل‌هایی داریم که باید مطابق این دستورالعمل‌ها اردوهای خود را برپا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی برای برگزاری اردوها ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، «امید شکری» عکاس مستند اجتماعی و مدیر پاتوق عکس عمیق استان با اشاره به این که در این نمایشگاه 25 اثر از مجموعه آثار تولید شده ام طی 15 سال عکاسی را با رویکرد مستند اجتماعی و در راستای به نمایش گذاشتن هنر، صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و مستند اجتماعی استان به نمایش می‌گذارم، تصریح کرد: این نمایشگاه فردا؛ هفدهم ماه جاری برای علاقه مندان در مجتمع طلای سفید دایر خواهد شد.

این هنرمند تقدیر شده از سوی هیئت داوران هشتاد و چهارمین جشنواره بین المللی «آساهی شیمبون» ژاپن و جشنواره بین المللی عکس «کاف» یکی از راه‌های معرفی عکاس به جامعه را برپایی نمایشگاه برشمرد و عنوان کرد: تولیدات هنری یکی از بسترهای مهم برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه است که در کنار آگاهی بخشی، گرایش‌های بیشتری را در عموم مردم ایجاد می‌کند تا به سمت هنر سوق داده شوند.

مدیر پاتوق عکس عمیق استان ادامه داد: از سوی دیگر نمایشگاه‌های هنری به ویژه نمایشگاه عکس رقابتی ناخواسته را برای جامعه عکاسی ایجاد و زمینه را برای تکاپو میان هنرمندان و خارج کردن هنرمندان از رکود فراهم می کند.

شکری خاطرنشان کرد: نمایشگاه «نگاهی به خراسان شمالی» فردا ساعت 19 به صورت رسمی در طبقه منفی یک مجتمع طلای سفید بجنورد دایر می‌شود و علاقه مندان تا بیست و سوم ماه جاری فرصت دارند تا هر روز از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229522 برچسب‌ها نمایشگاه عکس بجنورد

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی