Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:01:15 GMT

هر کجا بگویند پرسپولیس بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۲۳۷

هر کجا بگویند پرسپولیس بازی می‌کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ ما تابع قانون هستیم اگر بگویند در مناطق سفید بازی کنید هر کجا بگویند ما می‌رویم و بازی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی بعد از انجام تست کرونا در کلینیک باشگاه پرسپولیس در خصوص انجام این تست اظهار داشت: خدا را شکر روزهای خوب در حال رقم خوردن است. امروز از همه اعضای کادر فنی،‌ بازیکنان و همراهان پرسپولیس تست کرونا گرفته شد و امیدواریم همه در سلامت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامتی همه اعضای تیم برایمان مهم است و به خاطر همین امروز استارت این کار را زدیم.

وی افزود:‌ فردا جواب این آزمایش‌ها می‌آید و از شنبه بعد از ظهر تمرینات‌مان را شروع می‌کنیم.

پیروانی در خصوص از سرگیری لیگ، عنوان کرد: ‌دیگر نباید به عقب بازگردیم، تمام صحبت‌ها را کرده‌ایم. ما پرسپولیس هستیم تیمی که چندین و چند سال است قهرمان شده است و این اواخر هم نتیجه خوبی گرفته‌ایم و اختلاف امتیاز داریم.  مطمئنا در این خصوص صحبت می‌شود. اگر قرار است در باره کسی یا تیمی صحبت کنیم اول از همه اخلاق را رعایت کنیم و بعد حقایق را مطرح کنیم و تهمت زدن قشنگ نیست.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: برای فرار از فشار هواداران به دنبال تعطیلی فوتبال هستند

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده در رابطه با وانمود کردن عده‌ای به ابتلا به کرونا عنوان کرد: من گفته‌ام اگر کسی رضایت نداشته باشد بخواهد حرکاتی را انجام دهد ما باید دست به دست هم بدهیم و زندگی کردن در کنار کرونا را یاد بگیریم.اگر صحبتی کرده‌ام حدس و گمانم بوده و به کسی تهمت نزدم و خواهش می‌کنم همکاری کنیم اگر امسال لیگ برگزار نشود سال آینده هم لیگ را نخواهیم داشت. فوتبال می‌تواند شادی و نشاط را در جامعه به وجود آورد.

مدیر تیم سرخپوشان در رابطه با برگزاری دیدارها در مناطق سفید گفت: هر تصمیمی گرفته شود، تابع قانون هستیم. من می‌خواهم ببینیم شهر تهران فقط فوتبالش وضعیت قرمز دارد؟ هر کجا بخواهید بروید یک ساعت در ترافیک هستیم. تمام اصناف باز شده‌اند. خواهش می‌کنم بر روی فوتبال حساس نباشند. هر کجا بخواهند بازی می‌کنیم.از نبود هوادار بیشترین ضرر را  می‌کنیم چون بیشترین هوادار را داریم. دوست داریم در کنار هوادارانمان که بازوی  اصلی تیم‌مان هستند، بازی کنیم ولی ما تابع قانون  هستیم و همه باید از آن تبعیت کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس افشین پیروانی پرسپولیس لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم