Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت 12:20 جمع صف‌های خرید به حدود سه هزار و 150 میلیارد تومان می‌رسید در حالی که صف‌های فروش مجموعاً دو هزار و 450 میلیارد تومان ارزش داشت. جمع 10 صف خرید برتر 970 میلیارد تومان (31 درصد) و 10 صف فروش سنگین هزار و 360 میلیارد تومان (56 درصد) می‌شد.

بیشترین حجم پول در صف خرید نمادهای «دتولید»، «گشان» و «وگردش» و در صف فروش «شبندر»، «غپینو» و «فولاد» انتظار طرف مقابل را می‌کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جدول حدود 29 درصد از پنج هزار و 600 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته بودند را تشکیل می‌دهد.

تا این ساعت کفه ترازو با 725 میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کرد. در مجموع 13 هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 43 درصد است (یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به 18 هزار و 500 میلیارد تومان می‌رسید).

تعداد صف خرید بالای 10 میلیارد تومان در حدود دو برابر صف‌های فروش است که نشان می‌دهد پالایشگاهی‌ها و چند نماد دیگر جو بازار را به هم ریخته‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازار سهام صف خرید صف فروش سهام میلیارد تومان صف خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم وقوع رگبار و تندباد در خوزستان

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی امروز نقشه‌های پیش‌یابی همچنان استان خوزستان را تحت تاثیر سامانه بارشی نشان می‌دهد. این سامانه تا اواخر شنبه بر روی استان خوزستان فعال است و سبب رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در امروز در اغلب مناطق استان و فردا با شدت کمتر در مناطق شرقی و ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق مستعد وجود دارد. از اواخر وقت امشب با توجه به رطوبت ناشی از بارش‌ها، مه یا مه رقیق به ویژه در جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست. سامانه بارشی بعد از روز دوشنبه استان خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۸.۹ و دهدز با ۱۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۵.۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته

دیگر خبرها

  • تداوم وقوع رگبار و تندباد در خوزستان
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳