Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با شناسایی ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان تعداد مبتلایان تا کنون به ۲ هزار و ۲۵۰ نفر رسید.

فرزین رضاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: تاکنون ۷ هزار و ۸۹۵ نمونه آزمایش ابتلا به ویروس کرونا در استان انجام شده که نتیجه ۲ هزار و ۲۵۰ مورد مثبت، پنج هزار و ۵۲۷ مورد نیز منفی و ۱۱۸ نفر اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی تعداد مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان را درسنندج ۷۰۱ نفر ، سقز ۴۵۷ نفر،بانه  ۲۴۲ نفر، قروه ۲۰۱ نفر،دیواندره ۱۶۴ نفر، مریوان ۱۲۶ نفر، بیجار ۱۱۹ نفر، کامیاران ۱۲۰ نفر، دهگلان ۹۲ نفرو در سروآباد ۲۸ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمار فوت‌شدگان بیماری کرونا در استان را از ابتدا تا کنون  ۱۴۵ مورد برشمرد و گفت: این تعداد نسبت به روز گذشته ۲ نفر افزایش داشته است.

 رضاعی افزود: تاکنون ۳۶نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۲۰ نفر در بانه، ۱۹ نفر در قروه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، ‌هفت  نفر در مریوان،  پنج نفر در دیواندره و ۲ نفر در دهگلان جان باخته‌اند.

وی از بهبودی یک هزار و ۲۵۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس از ابتدا تاکنون خبر داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان دانشگاه علوم پزشکی کرونا سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام محمد کاروند با اعلام این مطلب افزود: بیشترین این تعداد مربوط به شهرستان سقز با ۳۱ مورد بود.
وی یادآور شد: امسال نیز دو وقف جدید در سطح استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، اظهار کرد: این موقوفه‌ها شامل یک دانگ مغازه واقع در چهارراه اصلی مریوان و دومی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در در همین شهر به مساحت هفت متر مربع است.
در استان کردستان ۲ هزارو ۵۲۹ موقوفه وجود دارد که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۰۲ مورد وقف متصرفی و ۱۲۷ مورد دیگر نیز موقوفه غیرمتصرفی است.

دیگر خبرها

  • دریاچه زریبار (زریوار) مریوان در استان کردستان بعد از سال‌ها سرریز کرد + فیلم
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید