Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:58:11 GMT

سکوت در برابر توطئه‌های اسرائیل خیانت به ملت فلسطین است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۶۶۹

سکوت در برابر توطئه‌های اسرائیل خیانت به ملت فلسطین است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اعلام کرد: حمایت و صیانت از مسئله قدس و مسجدالاقصی عزیز، مستند به مبانی قرآنی و تفکر دینی است و سکوت در قبال توطئه‌های اسرائیل غفلت از قرآن و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسئله قدس شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که حمایت از قدس شریف و همبستگی مؤمنانه مردم با آرمان فلسطین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار و اذنابش را برهم می‌زند و تلاش سازشکاران برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را بی‌ثمر می‌کند.

در این بیانیه آمده است: امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مسئله شیوع جهانی کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: حمایت و صیانت از مسئله قدس و مسجدالاقصی عزیز، مستند به مبانی قرآنی و تفکر دینی است و سکوت در قبال توطئه‌های اسرائیل غفلت از قرآن و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است. مردم انقلابی ایران و همه حامیان قدس شریف در کنار علمای اسلامى و زبدگان و فرزانگان دنیاى اسلام که پرچم‌دار مبارزه با تفکر صهیونیسم و استکبار هستند امسال در اقصی نقاط جهان گوش جان به سخنان راهبردی و حکیمانه مقام معظم رهبری خواهند سپرد و از تحلیل‌ها و راهبردهای عمیق ایشان بهره‌مند خواهند شد.

در این بیانیه اضافه شده است: معامله قرن، طرح الحاق کرانه باختری و همچنین تلاش برای تبدیل قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، همه خواب‌وخیال‌هایی هستند که صهیونیست‌ها به گور خواهند برد. نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند؛ و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد؛ روز قدس به‌عنوان یک روز بین‌المللی اسلامی متعلق به امت اسلام و آزادیخواهان جهان است و روزی است که امت اسلام در مقابل کلمه باطل می‌ایستند و ظلم و استکبار را به مبارزه فرامی‌خواند. خط سازش و حکام سرسپرده‌ای که تلاش دارند مسئله فلسطین را از اولویت اول جهان اسلام خارج کنند، بدانند فلسطین و قدس شریف مسئله حیاتی واصلی جهان اسلام است و پیروزی بر ظلم و استکبار اسرائیل وعده حقی است که محقق خواهد شد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین قرآن قم قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی به‌تازگی با ترجمه سبحان ثقفی نیا توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

دروغ و ادعای فروش سرزمین فلسطین به یهودیان از مشهورترین و موفق‌ترین دروغ‌ها در طول تاریخ به شمار می‌رود که از طریق تبلیغات رسانه‌ای جهت‌دار و معاند ترویج شد. در این کتاب با اشاره به مراحل مختلف اشغال سرزمین فلسطین، به حیله و نیرنگ صهیونیست‌ها با همکاری انگلیسی‌ها در طول تاریخ پرداخته شده و تلاش شده است که با استناد به شواهد و دلایل موثق که برخی از آنها منابع یهودی و غربی هستند، خواننده از حقیقت دروغ‌هایی که یهودیان علیه مردم فلسطین مطرح کردند تا اشغالگری خود را توجیه کنند، مطلع شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«حقیقت تلخ این است که مشکلات و رنج‌های ملت فلسطین و اتفاقاتی که در آن سرزمین رخ داد، تاریخی است که هیچ‌گاه نوشته نشد؛ اتفاقاتی همچون بیرون کردن مردم فلسطین از خاک خود و آمدن یهودیان از سرتاسر دنیا و گرفتن خانه‌ها، املاک و زمین‌های آنان. مردم فلسطین تا به امروز نیز کلید خانه‌های خود را در دست گرفته و منتظر بازگشت به آن‌ها هستند اما همچنان دروغ و افتراهایی بی‌اساس در رابطه با این تاریخ مطرح می‌شود. اگر تاریخ فلسطین نوشته هم شده باشد به دست یک یهودی نوشته شده است؛ دستی که باور آن این است «اگر می‌خواهی دشمنت را بکشی به سمت او گلوله شلیک نکن بلکه دروغی علیه او بساز».

این‌کتاب در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 6090743 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد