Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: بیمه هیچ یک از اعضای این صندوق به دلیل عدم پرداخت حق بیمه قطع نخواهد شد و دفترچه بیمه درمانی آن ها نیز به طور قطع تمدید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده درباره روند پرداخت حق بیمه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه گفت: طی هماهنگی به عمل آمده با سازمان تأمین اجتماعی لیست تمامی افرادی که تا پایان اردیبهشت از سوی صندوق به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند به این سازمان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه هیچ یک از اعضای این صندوق به دلیل عدم پرداخت حق بیمه قطع نخواهد شد و دفترچه بیمه درمانی آن ها نیز به طور قطع تمدید می شود.

سیدزاده درباره  تمدید دفترچه های درمانی اعضا افزود: براساس اعلام وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتباری دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی تا 31 اردیبهشت تمدید شده بود. از اول خردادماه نیز طبق  فرآیند اعلامی برای تمدید اعتبار دفترچه های درمانی اعضا از سوی سازمان تامین اجتماعی، نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان به شعب و کارگزاری ها نخواهد بود و شرایط آن از سوی این سازمان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: در این مدت عزیزانی برای پیگیری پرداخت حق بیمه از سوی صندوق به شعب تأمین اجتماعی مراجعه و بعضا پاسخ شفافی دریافت نکردند. این موضوع طی جلسه فی مابین با مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی مطرح شد و در خصوص بیمه اصحاب فرهنگ و هنر شرایط تمدید ابلاغ خواهد شد. بنابراین به طور قطع بیمه تمامی اهالی فرهنگ و هنر برقرار خواهد بود و به اعضا قول می دهم در موضوع بیمه تأمین اجتماعی هیچگونه اختلالی ایجاد نخواهد شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه تأمین اجتماعی صندوق اعتباری هنر پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403