Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:30:55 GMT

فرماندار سقز: قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۷۶۰

فرماندار سقز: قدس نماد انسجام و وحدت امت اسلامی است

کامیل کریمیان روز چهارشنبه در آیین رونمایی از پرچم شهدای جبهه مقاومت و کاشت نهال به یاد شهیدان، اظهار داشت: هدف از نامگذاری روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان و اقدام امام راحل در راستای جهانی کردن مسئله فلسطین بود.

وی افزود: یوم الله روز جهانی قدس، روز حیات امت اسلامی و تقابل جبهه حق علیه باطل و نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و اعلام انزجار امت بزرگ و انقلابی ایران عزیز از رژیم جعلی صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه سقز اضافه کرد: این روز فرخنده و عزیز فریاد تقبیح سکوت برخی کشورهای منطقه در قبال جنایات صهیونیست‌ها و مقابله با طرح خفت بار معامله ننگین قرن و پیمان مجدد با آرمان قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمان و محل معراج پیامبر اکرم(ص) و بعثت انبیاء بزرگ الهی است.

کریمیان یادآور شد: امسال به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور تحت گسترش ویروس کرونا، ضمن اعلام تعطیل ناپذیری حمایت از آرمان قدس شریف، مراسم راهپیمایی برگزار نمی‌شود.

وی گفت: برنامه‌های جایگزین روز قدس، از جمله کاشت نهال یادمان شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت و شهید شاخص مقاومت و دفاع از آرمان قدس شریف و نشست های تحلیلی پیرامون اهمیت آرمان قدس برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز گفت: روز قدس و مسئله فلسطین و بیت المقدس یادی از شهدای مقاومت است که آرزوی‌شان آزادی قدس بود.

حجت السالام برومند رازیانی افزود: هر کس بعنوان مسلمان باید از باورهای جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین حمایت کند و از طریق این روز بزرگ مسئله فلسطین را به همه جهان یادآوری کنیم و امیدواریم با وحدت مسلمان قدس آزاد شود.

در این مراسم دو نهال به یاد شهیدان جبهه مقاومت و شهید والا مقام سردار سپهبند قاسم سلیمانی در پارک مولوی کرد سقز توسط فرماندار و مسولان محلی کاشته شد. 

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان سقز قاسم سلیمانی روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سقز قاسم سلیمانی روز قدس کردستان سقز قاسم سلیمانی روز قدس جبهه مقاومت آرمان قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

به گزارش ایمنا، مقاومت اسلامی در بحرین معروف به سرایا الأشتر (گردان‌های اشتر) در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی تاسیس شد. این گروه نام خود را از مالک بن اشتر از یاران امام علی (علیه السلام) گرفته است. کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است