Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:13:58 GMT

مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان دورود تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۰۸۴

مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان دورود تعطیل شد

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود، گفت: با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا درشهرستان دورود، مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد فرزین» امروز(31 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون شهرستان دورود در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود افزود: با تصمیم ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بحران کرونا، به منظور مقابله با شیوع کرونا مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا تا اطلاع ثانوی ازورود گردشگران به مناطق تفریحی و جاذبه های گردشگری ممانعت به عمل می آید.

 

فرزین ادامه داد: همچنین ورود به تمامی تاسیسات خدماتی رفاهی و ورودی مسیرهای دسترسی به جاذبه های طبیعی از جمله دریاچه گهر، آبشار آبگرمه، تالاب ازگن و مناطق تی و عمارت تا اطلاع ثانوی مسدود و کنترل خواهند شد.

 

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود اظهار کرد: همچنین تا اطلاع ثانوی فعالیت تمامی تورهای گردشگری ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوعیت گردشگری تا اطلاع ثانوی مناطق تفریحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد