Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در نشست بررسی راه اندازی اردوی راهیان نور مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه با همکاری آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ترویج سیره زندگی و مکتب حاج قاسم سلیمانی در کشور و جهان برای بشریت حیات بخش و نجات بخش است.
وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل آموزش و پروش با سپاه در راه اندازی اردوی راهیان نور مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از ظرفیت کانون های فرهنگی تربیتی وابسته به آموزش و پرورش برای کیفیت بخشی به این اردوها استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معروفی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بسیج و آموزش و پرورش بهترین روش برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است خاطرنشان کرد: شکل گیری شبکه بسیج و آموزش و پرورش در راستای تحقق این مهم ضرورتی انکارناپذیر است.
وی اظهار داشت: آشنایی دانش آموزان با مکتب حاج قاسم با توجه به شرایط جامعه نیز ضروری است گفت: در اردوهای راهیان نور مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم دانش آموزان و دانشجویان راهبرد اصلی ماست.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: در اردو های راهیان نور مزار مطهر حاج قاسم روایت گری با موضوع دفاع مقدس، بازدید از موزه دفاع مقدس، راه اندازی موزه حاج قاسم سلیمانی از طفولیت تا پایان عمر با برکت و بازدید از مکان های تفریحی استان از جمله برنامه های اردو های راهیان نور مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان قاسم سلیمانی خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش مکتب حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان