Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر با بیان اینکه افزایش حریم شهر، کمکی به متعادل شدن قیمت مسکن نمی‌کند، گفت: این موضوع تابع مولفه‌های مختلفی است و باید در این خصوص کارشناسی دقیق صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان، درخصوص موضوع افزایش حریم شهر سراب،  بر کارآمدسازی بافت‌های شهری به جای افزایش حریم شهرها تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه شهرها مولفه‌های زیادی دارد و این امر نباید بر اساس امیال شخصی یا منافع شهرداری‌ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه نرخ رشد جمعیت در این شهر صفر است، افزایش حریم شهر هیچ منطقی ندارد.
 
رحمتی با بیان اینکه افزایش حریم شهر، کمکی به متعادل شدن قیمت مسکن نمی‌کند، افزود: این موضوع تابع مولفه‌های مختلفی است و باید در این خصوص کارشناسی دقیق صورت گیرد.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توسعه حریم شهرها مولفه‌های زیادی دارد، افزود: در شرایطی که کاربری‌های حریم فعلی شهر سراب محقق نشده، افزایش حریم منطقی نیست و به جای آن می‌توان کاربری‌های فعلی را با رویکرد عادلانه و به نفع مردم، کارآمدسازی کرد.
 
وی از مشاور طرح توسعه و عمران جامع شهر سراب خواست تا ضمن بازنگری در طرح پیشنهادی، چهار گزینه را به کارگروه امور زیربنایی استان ارائه کند تا پس از بحث و بررسی کارشناسی، یکی از گزینه‌های موجود انتخاب شود.
 
گزارش فارس حاکی است، در این جلسه همچنین موضوع بازنگری نقشه حریم شهر خواجه مطرح و پس از بحث و بررسی، مقرر شد دفتر فنی، حمل‌ونقل و ترافیک استانداری آذربایجان شرقی با رعایت سند ابلاغی پهنه‌بندی حریم شهرها و با لحاظ اصول فنی، نقشه حریم اصلاحی این شهر را تهیه و به دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی ارسال کند.
 
همچنین پرونده‌های مربوط به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی و موضوع امکان‌سنجی، مکان‌یابی و طراحی شهرک گردشگری ورزقان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت مسکن آذربایجان شرقی حریم شهر رشد جمعیت جواد رحمتی نرخ رشد جمعیت تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی تولید صنعت حریم مسکن اجاره بها افزایش حریم شهر شهر سراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است