Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ حسین دهکی، فرمانده مرزبانی هرمزگان در تشریح جزئیات درگیری مرزبانان با قاچاقچیان سوخت در آب‌های استان گفت: مرزبانان در حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در ١٥ مایلی سواحل سیریک به چندین فروند لنج حامل سوخت قاچاق که به صورت سازمان یافته در حال خروج از مرزهای آبی کشور بودند، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قاچاقچیان که با مشاهده ماموران غافلگیر شده بودند به جهت فرار از چنگال قانون، با پرتاب سنگ، چوب، اشیای برنده و راکت‌های آتش زا سعی در آتش زدن شناور سازمانی و آسیب رساندن به عوامل گشت دریایی را داشتند که ماموران مرزبانی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی نمودند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با بیان اینکه قاچاقچیان با پرتاپ مستقیم راکت‌های آتش زا به سمت ماموران باعث مجروح شدن چند نفر از مرزبانان شدند، افزود: در این درگیری مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت سیستم رانشی شناور تیراندازی کردند، که با اصابت گلوله به ۲ نفر از خدمه شناور قاچاقچیان، منجر به کشته شدن آنان شدند.

سرهنگ حسین دهکی با اشاره به توقیف یک فروند شناور موتور لنج در این عملیات، گفت: در بازرسی دقیق از شناور توقیفی ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و ۱۳ عدد راکت آتش زا به ارزش ۲۸ میلیارد ریال کشف شد و ۱۱ متهم نیز دستگیر شدند.

کد خبر 513713 برچسب‌ها قاچاق سوخت استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق سوخت استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان