Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داود عزیزی مدیر پارلمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نامزد وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون تنیس شرکت خواهد کرد و نسبت به سایر کاندید‌ها در رقابت با کامیار کیمیایی دبیر سابق فدراسیون، شانس بیشتری برای تصاحب صندلی ریاست دارد.

عزیزی تا به حال سابقه مدیریتی در فدراسیونی را نداشته و این اولین باری است که با پشتوانه تنیسی‌ها رو به مدیریت در این رشته آورده  و تا به اینجا برای اخذ رای از کمیته‌های مختلف و هیئت‌های استانی کم سر و صدا به پا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه عزیزی جلسه‌ای را با انوشا شاهقلی به عنوان نماینده بازیکنان برای حضور در مجمع انتخاباتی برگزار کرد، در دومین اقدام خود شنیده می‌شود به کمیته آموزش، مربیان و داوران فدراسیون تنیس قول مساعد داده است تا در صورت گرفتن رای، آن‌ها را کنار خود نگه دارد.

از طرفی فرزین ضیا آذری که به دلایلی نامعلوم از کاندیداتوری فدراسیون تنیس کنار کشیده است؛ طبق شنیده‌ها با قول عزیزی مواجه شده تا در صورت جمع‌آوری رای به عنوان دبیر کل این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کند. وعده وعید‌های عزیزی به اینجا ختم نمی‌شود و پیش از این شنیده می‌شد به همراه مشاوران خود با هیئت‌های استانی برای اخذ رای تماس‌هایی برقرار کرده است.

داوود عزیزی که با مدرک لیسانس پرستاری چند سالی را در سمت مدیرکلی امور مجلس وزارت ورزش مشغول به کار بوده،  بدون هیچ سابقه‌ای در رشته تنیس برای انتخابات ریاست فدراسیون تنیس کاندید شده است. از طرفی محمد عزیزی نماینده مردم شهر ابهر در مجلس شورای اسلامی  دیروز (سه شنبه) به اتهام فساد و اخلال در بازار خودرو به ۶۱ ماه حبس محکوم شده است. محمد عزیزی از جمله افرادی بود که با تعلیق ورزش ایران مشکلی نداشت و این اتفاق را مثبت تلقی می‌کرد.

حالا  عزیزی،  شخصی که از او به عنوان گزینه وزارتخانه نام برده می‌شود و با اختیارات و ارتباطاتی که می‌تواند در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد. تحرکات مدیر پارلمانی وزارت ورزش و جوانان که در کنار پرستاری، مدرک ارشد مدیریت دولتی را در رزومه خود جا داده و باعث شده تا چشم جامعه این ورزش المپیکی در کشور به اقدامات او و نزدیکانش در فدراسیون تنیس دوخته شود. بدون شک گرد و خاک این مدیر وزارتی پیش از ورود به فدراسیون، درصورت شکست در انتخابات عواقبی را برای او و دستیاران‌اش در تنیس در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی فدراسیون تنیس وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که امروز ششم اردیبهشت ماه در صدا و سیمای لرستان برگزارشد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صدا و سیمای استان و معرفی نامزد‌ها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهد بود.

استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزد‌ها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این مراسم از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبرداد.

علیرضا شیروی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی اظهارداشت: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

وی سی مراسم ضمیمه می شود...

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی