Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در قسمتی از این بیانیه آمده است: یکی از مشکلات جهان اسلام در افراطی گری برخی از مسلمانان و نبود وابستگی بعضی از کشورهای اسلامی با هم است.

حملات و جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم سفاک و کودک کش و غاصب اسراییل علیه مردم مظلوم و ستم دیده و بی پناه فلسطین و غزه و کشتار بسیاری از غیر نظامیان، ویران کردن خانه های مردم، سوراخ کردن سینه های کودکان شیرخوار، بمباران مدارس و مساجد و بیمارستان ها، ممانعت از ورود غذا و دارو و دیگر نیازهای اولیه مردم، جهان اسلام را به خشم و اندوه فرو برده و قلب هر انسان مسلمان و آزاده ای را جریحه دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می دانیم که فلسطین و غزه منسوب به همه گروه ها و فرقه هاست ، لذا باید همه ی مسلمانان و آزادی خواهان جهان دست به دست هم داده و با اتحاد و همبستگی ، دست استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل را کوتاه کنند.

ما اهل سنت و جماعت و نمازگزاران مسجد رسول اکرم(ص) شیراز ضمن محکوم کردن جنایات بی رحمانه صهیونیست های اشغالگر و سفاک و حامیان روسیاه آن ها و ضمن تقدیر و تشکر از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه مسئولان و دست اندکاران و ملت شریف و غیور و قهرمان ایران و آزادی خواهان در حمایت از آن ملت مظلوم و ستم دیده از تمام کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی و جامعه مدنی سازمان ملل می خواهیم تا از آن مردم مظلوم و ستم دیده حمایت و دست غاصبان و جنایتکاران را کوتاه کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور بیانیه اهل سنت روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی