Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:26:53 GMT

واکنش امیر حاتمی به تهدید آمریکا علیه نفتکش‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۶۸۳

واکنش امیر حاتمی به تهدید آمریکا علیه نفتکش‌های ایرانی

باشگاه خبرنگاران: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره  اظهار کرد: مزاحمت برای نفتکش‌ها خلاف مقررات و امنیت بین‌الملل است و فکر می‌کنم هم سازمان‌های بین‌المللی و هم کشور‌هایی که نسبت به مقررات و امنیت آبراه‌ها حساس هستند باید حتماً نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اقدام به نوعی راهزنی دریایی است. البته سیاست ما هم کاملاً روشن است و به صراحت اعلام کردیم هیچ‌گونه مزاحمتی را تحمل نخواهیم کرد. هم آمریکایی‌ها و هم دیگران می‌دانند که ما در واکنش به این اتفاق احتمالی، هیچ تردیدی به خودمان راه نخواهیم داد. اگر مزاحمت‌ها ادامه پیدا کند و تشدید شود حتماً آمریکایی‌ها پاسخ قاطع و محکمی را خواهند گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حاتمی آمریکا نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آنها خواهد بود.

کد خبر 6095536

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی