Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت‌وگویی خبری به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهارداشت: ان‌شاالله این خشم مقدس باعث شود هر چه زودتر فلسطین و مخصوصاً بیت المقدس و مسجدالاقصی از غصب دشمنان اسلام نجات پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امسال روز جهانی قدس و تظاهرات این روز به سبب مشکلاتی که در دنیا  بخاطر ویروس کرونا ایجاد شده، برگزار نمی‌شود، گفت: به رغم این شرایط اهمیت این روز نباید از ذهن‌ها فراموش شود و باید بدانند که این روز چه نقشی می‌تواند در آزادسازی بیت‌المقدس داشته باشد و شاید برای همه روشن شده باشد که این تظاهرات روز جهانی قدس آثار بسیار مثبت و خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اینکه امام خمینی (ره) این روز را انتخاب کردند برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی مسجدالاقصی بود که دارای نکاتی است که باید به آن توجه کرد. نخست اینکه؛ درماه مبارک رمضان همه مسلمانان در همه بلاد اسلامی یک توجه و اقبال عمومی نسبت به خداوند متعال در این ماه با برکت پیدا می‌کنند، این یک حقیقتی است که در کل جهان اسلام در این ماه یک جنبش معنوی پیدا می‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: نکته دوم این است که روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان دارای یک ویژگی خاصی است در همه بلاد اسلامی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان جمعه‌الوداع می‌گویند، یعنی جمعه‌ای که باید با این ماه مبارک وداع کرد چون احساس می‌کنند ماه رمضان از نزد آنها بیرون می‌رود.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس، تأثیرات عمیق و مهمی داشته است، خاطرنشان کرد: این تظاهرات هر چه گسترده‌تر برگزار شود، موثرتر خواهد بود. دلیل اینکه این تظاهرات موثر بوده، وحشتی است که دشمن از روز جهانی قدس دارد. لذا در روزهای نزدیک به روز جهانی قدس دشمنان شروع می‌کنند به تبلیغات، مخصوصا درآن کشورهایی که حضور گسترده‌ای دارند.  با تبلیغات خودشان در بین مردم وحشت و ترس ایجاد می‌کنند و بدنبال مایوس  کردن  مردم هستند. هر چند این تبلیغات تاثیری ندارد اما خود اینها نشانه این است که روز جهانی قدس موثر است.

امام جمعه گرگان بیان داشت: اگر امسال این تظاهرات با توجه به شرایط ویروس کرونا برگزار نشود، اما باید با برنامه ریزی به یک شکلی مسلمانان در همه بلاد اسلامی تنفر خودشان را ازاین غصب و جنایتی را که رژیم غاصب اسرائیل و آنهایی را که پشتیبان این کشور متجاوز هستند نشان بدهند.

48

کد خبر 1390391

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان روز جهانی قدس ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد