Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر مربی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم ذهنیت بازیکنانم به شکلی باشد که از حالا قهرمان هستیم و این گونه فکر کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یحیی گل‌محمدی که برای انجام تست کرونا به همراه بازیکنان در درفشی فر حاضر شده بود در جمع خبرنگاران پیرامون این موضوع گفت:امروز به ورزشگاه درفشی فر آمده‌ایم تا بازیکنان طبق مجوزی که صادر شده، تست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تست قند خون و اینگونه مسائل گرفته شود و از روز شنبه هم تمرینات تیم را پیگیری خواهیم کرد.

وی  در خصوص اینکه آیا در این مدت شرایط بدنی بازیکنان را زیر نظر داشت یا خیر گفت: بازیکنان تیم ما در این مدت تمرینات انفرادی انجام دادند و چندان از هم از نظر بدنی دور نبوده‌اند. بعضی از بچه‌های تیم شرایط بدنی خوبی داشتند و در این نسلی که ما حضور داریم بازیکنان  آمادگی خود را حفظ  می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند مثل گذشته روند صعودی داشته باشد یا خیر، عنوان کرد: خوشبختانه یک ماه  به تیم‌ها فرصت دادند که هم خوب تمرین کنیم و هم بازی های تدارکاتی  داشته باشیم و فکر می‌کنم می‌توانیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

سر مربی سرخ‌پوشان پایتخت در ادامه پیرامون قهرمانی تیمش نیز تاکید کرد: در فوتبال کسی نمی‌تواند تضمین بدهد که چه اتفاقاتی می‌افتد. نمی‌خواهم ذهنیت  بازیکنانم به شکلی باشد که از حالا  قهرمان هستیم و این گونه فکر کنند.  از نظر جدولی وضعیت خوبی داریم و  با تیم هایی بازی کردیم که در بالای جدول بودند اما از طرف دیگر با تیم هایی بازی داریم که برای جلوگیری از سقوط و کسب سهمیه می‌جنگند. طبیعتا کار راحتی مقابل این تیم ها نداریم.اعتقاد دارم  باید تلاش بیشتری روی کارمان داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره حضور بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز تصریح کرد: صحبت هایی را با پیروانی هم انجام دادم. او به بازیکنان خارجی اطلاع داده  که هرچه سریع تر برگردند، مسوولان باشگاه  به دنبال اولین پرواز هستند که  این بازیکنان سریع به ایران برگردند. استوکس از لحاظ حقوقی و بحث های اداری در نهایت بازیکن تیم ما است. این را هم بگویم که من به صراحت نگفتم او را نمی‌خواهم  اما ما برایش پرونده باز کردیم چون او  موظف است که در ایران حضور داشته باشد. باشگاه قرارداد محکمی هم با او بسته و اگر نخواهد برگردد مطمئنا به مشکل خواهد خورد.

وی پیرامون برخی فشارها که به پرسپولیس برای ادامه لیگ وارد شده است اظهار داشت: این نوع صحبت‌ها اصلا درست نیست.همین الان  خیلی از مشاغل پر ریسک کارشان را انجام می‌دهند. واقعاً از صحبت‌های بعضی‌ها تعجب می‌کنم که می‌خواستند فوتبال تعطیل شود و از زیر فشار هوادارانشان خارج شوند .اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم باید منتظر باشیم تا واکسن کرونا بیاید و بعد  بازی‌ها را ادامه بدهیم. با این شرایط هم فقط فوتبال و فوتبالی‌ها دچار مشکل می‌شوند. این همه مشاغل پرریسک در حال فعالیت هستند فوتبال هم یکی از آنها. هیچ کسی نمی‌تواند تضمین بدهد که کرونا می‌گیرد یا نمی‌گیرد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف فوتبالی‌ها باید صورت بگیرد. ما باید تلاش کنیم نشاط اجتماعی به وجود بیاوریم  چون در 2-3 ماه اخیر شرایط در کشور ما سخت بوده است. ما فوتبالی‌ها تمام زندگی و کارمان به فوتبال بستگی دارد و 95 درصد کارمان فوتبال است. همه ما از این فوتبال نان می‌خوریم و خرج زندگی می‌دهیم. توصیه من این است که بعضی‌ها به فکر تعطیلی فوتبال نباشند چون چند ماه بعد که لیگ بیستم آغاز شود آیا کسی تضمین می‌کند کرونا نخواهد بود؟

گل محمدی در پایان و درباره موضوع فشردگی مسابقات هم اظهار داشت: به صورت طبیعی به بازیکنان البته هنوز به تیم‌های لیگ برتری برنامه‌ای نداده‌اند. اما فکر کنم بازی‌ها هر 5 روز یک بار هم در برنامه باشد و فکر می‌کنم قانون تصویب شده که 5 تعویض داشته باشیم هم باعث می‌شود بازیکنان خسته نشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لو آور خواهد رفت.

پاری سن ژرمن که اکنون با 69 امتیاز در صدر  جدول حضور دارد در صورت برد در بازی فردا می‌تواند فاصله با موناکو را به 13 امتیاز برساند و قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت رندال کولو موآنی گفت:"من معتقدم این مهم است که در زمان نیاز کنار بازیکنان خود باشید. رندال کولو موآنی یک بازیکن عالی است، اما او اعتماد به نفس فوق العاده ای ندارد و من در کنار او هستم. فقط زمانی می‌توانم از بازیکنان حمایت کنم که خوب نباشند. من از بازی‌های کولو موآنی بسیار خوشحالم، اما فکر می‌کنم او می تواند بهتر عمل کند و وقتی این اعتماد به نفس را به دست آورد، عملکردش حتی بهتر خواهد شد."

ترکیب تیم برای بازی قهرمانی‌؟
من به همین روش ادامه می‌دهم و بازیکنان را عوض می‌کنم، چرا باید کاملا تغییر کنیم؟ چیزی که تغییر می کند این است که اگر فردا برنده شویم، رسما قهرمان می‌شویم و انجام آن مقابل هواداران خودمان ایده‌آل است.

وضعیت تیم؟
ما در شرایط ایده آل به پایان فصل می‌رسیم. در لحظه بسیار خوبی هستیم، تقریباً همه بازیکنان را در دسترس داریم و فقط کیمپمبه و ریکو را نداریم. همه بازیکنان فرصت بازی دارند، هواداران خوشحال هستند، این یک پایان فصل بسیار جذاب است.

تیم بهتر کار می‌کند؟
بله، اکنون بلوغ بیشتری نسبت به ماه فوریه وجود دارد اما این بخشی از یک روند است، پاری سن ژرمن از تابستان سال گذشته چیزهای زیادی را تغییر داده است. این مربوط به یک دوره و یک چرخه ساخت و ساز است.  و من مطمئنم که سال آینده ما حتی بهتر خواهیم بود.

وضعیت شما در پاری سن ژرمن؟
همه مربیان روزهای خوب و بد را پشت سر می‌گذارند. امیدوارم بتوانم با مربیان سایر تیم‌ها همدلی کنم. این را می‌دانم که اگر برنده نشوید، حتی از سوی کسانی که تمرین را ندیده‌اند، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم