Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنایع شیمایی کارزین با مدیریت مهندس اسدی به این موفقیت دست یافت. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری تسنیم،  مهندس اسدی، یکی از جوانان تحصیل کرده دهه شصت شمسی است که در عرصه صنعت وکارآفرینی، خوش درخشیده و ابتکاراتی به خرج داده و حال، مدیر شرکت کارزین است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع شیمیایی کارزین  در زمینه فرمول‌نویسی، ارائه دستور ساخت، طراحی و ساخت ماشین‌آلات و راه‌اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی، چسب، رنگ، رزین، مواد آرایشی و بهداشتی، شویند‌ه‌ها، سموم کشاورزی و کود‌های شیمیای، طراحی و ساخت انواع دستگاه بسته‌بندی، شیرینگ و پک، نوار نقاله، پرکن مواد و … فعالیت دارد ، حال توانسته با مجموعه دانش بنیان خود در زمینه ی ساخت دستگاه تمام اتوماتیک ماسک سه لایه به موفقیت دست یابد .

در اسفندماه که بحران کرونا در کشورمان مطرح شد، ساخت خط تولید دستگاه تولید ماسک استرلیزه  در مجموعه کارزین به مدیریت مهندس اسدی ، آغاز شد اگرچه برای دستیابی به این دستگاه تمام  اتوماتیک ، هزینه های مالی و زمانی ، پرداخت شده که اجتناب ناپذیر بوده ، اما بعد از گذشت چند ماه به این موفقیت دست یافتند

دستگاه تمام اتوماتیک ماسک سه لایه پزشکی ، با سسیستم التراسونیک با دستگاه های استریلیزاسیون و تونل های UV و گرما خشک القایی است ، که قابلیت تولید 30 هزار ماسک پزشکی در روز را دارد .

در حال حاضر  چندین دستگاه در شرکت های معتبر دارویی _ پزشکی توسط مجموعه ی کارزین نصب و راه اندازی شده است

جهت ارتباط و خرید دستگاه با شماره 09126700536 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها