Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@15:35:42 GMT

معرفی شهدای دفاع مقدس در ویژه برنامه ۳۰ روز ۳۰ شهید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۹۲۸

معرفی شهدای دفاع مقدس در ویژه برنامه ۳۰ روز ۳۰ شهید

یلالی از معرفی شهدای گرانقدر دفاع مقدس در برنامه «۳۰ روز ۳۰ شهید» خبر داد و گفت: این برنامه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد تولید شده است.

«احمد یلالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در راستای معرفی شهدای گرانقدر شهرستان آبادان و دیگر شهدای کشورمان ویژه برنامه‌ای در قالب موشن گرافیک در حوزه هنری آبادان طراحی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: این مجموعه موشن گرافیک تحت عنوان «30 روز  30 شهید» تهیه و در سطح کشور و استان خوزستان نسبت به انتشار آنها اقدام شد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به انتشار کشوری و استانی این برنامه‌ها علاوه بر معرفی شهدای گرانقدر شهرستان آبادان، برخی از شهدای سایر شهرستان‌های استان خوزستان و همچنین استان‌های کشور نیز معرفی شدند.

 

قلی‌گشتی با تاکید بر اینکه بايد از هر فرصتي براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا استفاده كرد، اذعان داشت: در انتخاب اسامی و جملات مبارک شهدا تلاش شد تا شهدای آبادان از یگان‌ها، ادارات و اصناف مختلف انتخاب شوند تا حتی الامکان به نقش اقشار مختلف جامعه بپردازیم.

 

وی تاکید کرد: یاد و نام شهدا یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های زیادی است که نهال انقلاب را بارور ساخت و آن را به دست ما سپرد و براین اساس باید ویژه برنامه‌های مرتبط با شهدا و معرفی آنها بیش از پیش تولید و اجرایی شود.

 

مدیر حوزه هنری آبادان با بیان اینکه حوزه هنری آبادان در این مسیر گام برداشته ادامه داد: امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و فعالیت های مرتبط با شهدای دوران دفاع مقدس بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

 

پایان پیام/472

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقش شهدا گرامیداشت یاد شهدا پاسداشت یاد شهدا حوزه هنری آبادان معرفی شهدای حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند