Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:35:29 GMT

حدود ۸۰۰ تن حبوبات احتکارشده در انبارهای ری کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۳۶۵

حدود ۸۰۰ تن حبوبات احتکارشده در انبارهای ری کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از اخفاء و امتناع از عرضه ۷۸۹ تن انواع حبوبات به ارزش ۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در انبارهای شهرستان ری در طرح نظارتی بازدید از انبارها خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اعلام خبر کشف مقادیر زیادی حبوبات در شهرستان ری اظهار داشت: امروز در راستای بازرسی از انبارهای نگهداری موادغذایی در سطح شهرستان ری انباری 769 تن نخود خارجی به ارزش 69 میلیارد و 210 میلیون ریال کشف و شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس بیان کرد: همچنین بازرسان در طرح ویژه نظارتی موفق به کشف 20 تن لوبیا بسته‌بندی شدند که بیش از قیمت مصوب عرضه می‌شد، لذا پس از احراز تخلف گران‌فروشی برای این واحد جریمه‌ای به ارزش حدودی 390 میلیون ریال تکمیل و به مراجع قضایی معرفی شد.

واردات بی‌رویه نخود، یارانه‌‌ای برای خارجی‌ها و ضربه‌ به کشاورزان داخلیوزیر جهاد کشاورزی: صادرات نخود از امروز آزاد شدمظلومیت طلای زرد در ایران؛ خروج مرغوب‌ترین نخود جهان از میدان رقابت با بی‌تدبیری تصمیم‌گیران‌‌کرمانشاه| استارتاپ کشوری نخود 22 خرداد ماه سال 99 برگزار می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک می‌کنند که در این راستا موجودی انبارها را رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/ 220/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارایه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم