Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@15:15:41 GMT

آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان حضوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۵۱۵

خرداد: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون نهایی پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود از تصحیح احکام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه امروز ۳۱ اردیبهشت ۹۹ هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ما دو آزمون سرنوشت‌ساز پیش‌رو داریم که یکی آزمون پایه نهم و دیگری پایه دوازدهم که امتحان آنها به صورت نهایی است به همین دلیل تأکید کردیم که این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روش‌های غیرحضوری ممکن است حقوق دانش‌آموزان تضییع شود و نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها ایجاد کند به همین دلیل این آزمون‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در خصوص دانش‌آموزان ابتدایی بخصوص کلاس اولی‌ها، معلمان محترم باید اطمینان پیدا کنند که دانش‌آموزان اهداف دوره تحصیلی را فرا گرفته‌اند و توانایی‌های لازم در آنها ایجاد شده است اما روش‌های آزمون می‌تواند به صورت غیرحضوری هم باشد.
حاجی‌میرزایی در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: بر اساس تصمیم هیئت وزیران، احکام رتبه‌بندی معلمان صادر شد و بر اساس مصوبه اسفندماه همه کارکنان دولت از ضریب فوق‌العاده شغل فصل دهم برخوردار شدند به همین دلیل در جلسه امروز مقرر شد احکام رتبه‌بندی معلمان براساس همین قوانین تصحیح شود. زمان اجرای این مصوبات اول فروردین ماه ۹۹ بود و مابه‌التفاوت پرداخت خواهد شد. برچسب ها: وزیر آموزش و پرورش

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟