Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:10:25 GMT

قاب روز؛ ۳۹ سالگی‌ات مبارک ایکر مقدس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۸۹۷

قاب روز؛ ۳۹ سالگی‌ات مبارک ایکر مقدس

می‌توانست پایان به مراتب بهتری داشته باشد. او آغازش شگفت‌انگیز بود؛ ادامه راهش بی‌نظیر و انتظار می‌رفت پایانی باشکوه داشته باشد اما این طور نشد.

با این حال ایکر کاسیاس برای همیشه جایگاهی دست نیافتنی نزد هواداران رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا دارد. او جزو همان دسته بازیکنانی بود که از سوی دشمنانش هم با احترام یاد می‌شد و همواره همگان او را تحسین می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیاس فارغ از مسائل فنی، در زمینه اخلاقی هم یکی از بهترین‌ها بود و شبیه او کم پیدا شد. او از رئال مادریدC شروع کرد و تا کاپیتانی کهکشانی‌ها و ماتادورها پیش رفت. لیگ قهرمانان، جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را به دست آورد و چندین بار بهترین دروازه‌بان جهان شد.

حالا او تنها چند ماه پس از خداحافظی رسمی‌اش از دنیای فوتبال و پس از پنج سال حضور در باشگاه پورتوی پرتغال، دستکش‌هایش را آویخت و اولین تولد خود را جشن می‌گیرد که دیگر بازیکن فوتبال نیست ولی همچنان برای دوستان و دشمنانش، ایکر مقدس است.

برچسب‌ها اسپانیا رئال مادرید ایکر کاسیاس جام جهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا رئال مادرید ایکر کاسیاس جام جهانی اسپانیا رئال مادرید ایکر کاسیاس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتیاق و احتیاط، در مورد کورتوا همه چیز به این دو کلمه برمی‌گردد. ریکاوری کورتوا به‌طرز چشم‌گیری در حال پیشرفت است.

کورتوا قبل از شروع فصل دچار مصدومیت صلیبی شد ولی بسیار زودتر از انتظارها توانست ریکاوری کند. همه چیز مهیا بود او قبل از فیفا دی ماه مارس به میادین برگردد ولی دچار مصدومیت جدیدی شد که البته جدی نبود.

کورتوا یک هفته است که دوباره به تمرینات برگشته و بدون مشکل کار کرده است. شرایط او به قدری بهبود یافته که حالا می‌تواند دوباره به دروازه برگردد. خودش دیروز گفت عجله‌ای ندارد چون لونین در این مدت عالی کار کرده ولی با تایید کارلو آنچلوتی، گلر بلژیکی در بازی خانگی مقابل کادیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید شنبه 15 اردیبهشت از هفته 34 لالیگا میزبان کادیز است و امروز کارلتو گفت که انتظار دارد در آن بازی کورتوا برای اولین‌بار در فصل جاری به میدان برود. بازگشت بهترین گلر جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت، بهترین خبر ممکن برای رئالی‌هاست اما بدون شکل گلر اصلی رئال در دو بازی بزرگ برابر بایرن و فینال احتمالی لیگ قهرمانان، لونین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه