Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:02:56 GMT

تشکیل ۵۶۵ پرونده تخلف در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در قم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۳۴۰

تشکیل ۵۶۵ پرونده تخلف در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به گشت‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان گفت: طی این مدت قریب به ۸ هزار بازرسی انجام شده که ۵۶۵ پرونده به ارزش ۳۶۸ میلیارد ریال تشکیل شده است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی امروز در پنجمین جلسه تنظیم بازار استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با بیان اینکه درخصوص استفاده از ژل ضدعفونی و دستکش مشکلی در استان نداریم، اظهار داشت: متاسفانه مردم استفاده از ماسک را کم کرده و کاهش داده‌اند که این مسئله نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه با تاکید بر مقابله جدی با احتکار کنندگان خودرو اظهار داشت: در جهت حفظ آرامش بازار خودرو یکی از اقداماتی که در سطح ملی در حال انجام است این بوده که تمامی پارکینگ‌ها چه دولتی و خصوصی باید میزان دپوی خودروی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت و اعلام کنند.

وی تأکید کرد: در صوت عدم ثبت در سامانه جامع انبارها  به گشت مشترکی که توسط تعزیرات، نیروی انتظامی و سازمان صمت انجام می‌شود اعلام شده این کار به عنوان احتکار محسوب و برخورد قانونی  انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به مهلتی که به کلیه پارکینگ‌ها داده شده نسبت به تعیین تکلیف خودروها اقدام کنند.

گلایه شهروندان اردبیلی از روند توزیع میوه شب عید؛ ضعف نظارت بر بازار ادامه داردتاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسیطرح نظارت بر بازار شب عید در اردبیل اجرا می‌شود؛ تامین میوه مورد نیاز مردم برای عید نوروز

سیجانی در خصوص توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان نیز گفت: خوشبخانه یکی از استان‌هایی بودیم که این سهمیه به طور کامل جذب شد و در امر توزیع هیچ مشکلی نداشتیم، حتی این اقلام در میان قرارگاه‌های مردمی که در طرح مواسات مشارکت داشتند، توزیع شد تا به دست نیازمندان برسد.

وی تدابیر اندیشیده شده در جهت کاهش قیمت برخی اقلام حبوبات را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: با یک سری اقدامات ویژه نظارتی شاهد کاهش 87 درصدی قیمت این اقلام در استان بودیم که یکی از اقدامات خوب تنظیم بازار بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به گشت‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: قریب به 8 هزار بازرسی انجام شده که 565 پرونده به ارزش 368 میلیارد ریال تشکیل شده است که همگی به تعزیرات معرفی شده‌اند.

سیجانی در پایان به اختلاف نظر میان کشتارگاه‌ها و قصابی‌ها در تعیین قیمت دام اظهار داشت: باید بین میزان دام زنده و قیمتی که در قصابی‌ها عرضه می‌شود یک تعادلی ایجاد شود، اما تعرفه‌ای را کشتارگاه‌ها به عنوان کشتار به عنوان یک درصد معین می‌گرفتند که مورد اختلاف کشتارگاه‌ها و قصابی‌ها بود که در این جلسه برطرف شد.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت استان قم رئیس سازمان صنعت ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم

به گزارش خبرآنلاین، دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

ایسنا دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.

روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.

لی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفتگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.

وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.

دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902345

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج