Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهادر عبدالغنی روز چهارشنبه در نشست شهردار، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از مدیران شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به‌ مناسبت ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه روز شهرکرد تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن، خدمات در هیچ‌کدام از بوستان‌ها، پارک‌ها، فضاهای سبز، مکان‌های عمومی زیرمجموعه شهرداری مرکز استان به مسافران و گردشگران ارایه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری شهرکرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نسبت به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ارایه خدمات به شهرندان به‌خصوص در آرامستان‌ها، ناوگان حمل‌ونقل عمومی و مکان‌های عمومی شهری اقدام کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: روز شهرکرد هر سال به یک موضوع هویتی اختصاص دارد.

طیبه شریفی تاکید کرد: در سال گذشته این روز به اهل قلم و در سال‌جاری به‌علت تلاش کادر پزشکی، بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا به محور "مدافعان سلامت، از دیروز تا امروز" اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در برهه کنونی شهرداری‌ها به‌ خصوص شهرداری شهرکرد به‌عنوان شهرداری مرکز استان چهارمحال و بختیاری با مشکلات و سختی‌های فراوانی روبه‌رو شده که برای رفع آن به همت و توجه مسوولان ملی و استانی نیاز است.

شریفی تصریح کرد: با توجه به احتمال ورود مسافران و گردشگران به چهارمحال و بختیاری همزمان با تعطیلات عید سعید فطر، برنامه‌ریزی‌های لازم برای استمرار تعطیلی تمامی بوستان‌ها، پارک‌ها، فضاهای سبز، معبرهای عمومی و همچنین جلوگیری از اسکان مسافر و ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهرکرد انجام شده است.

مصطفی حیدری تاکید کرد: امید است شهردار جدید شهرکرد بتواند با ارایه برنامه‌های علمی و عملیاتی نسبت به ایجاد تحول در مرکز چهارمحال و بختیاری اقدام کند.

به گزارش ایرنا، در این نشست معاونان شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد دیدگاه‌ها خود در خصوص برنامه‌ها برای توسعه مرکز چهارمحال و بختیاری را ارایه کردند.

شهرکرد به‌ عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا شهرکرد شهرداری شهرکرد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شهرکرد شهرداری شهرکرد کرونا ویروس کرونا شهرکرد شهرداری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم