Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:47:12 GMT

مذاکرات کره شمالی با آمریکا متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۵۸۹

مذاکرات کره شمالی با آمریکا متوقف شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سفیر روسیه در پیونگ یانگ روز چهارشنبه گفت کره شمالی مذاکرات خود با آمریکا را متوقف کرده است تا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر مشخص شود.

دونالد ترامپ تاکنون سه بار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار و از وی تمجید کرده است، اما با این حال امید‌ها برای دستیابی به توافقی جامع بین دو طرف از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکساندر ماتسگورا» سفیر روسیه در پیونگ یانگ در این خصوص خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد مذاکره با واشنگتن که آن‌ها (کره شمالی) عقیده دارند در حال حاضر بی نتیجه است، دستکم تا پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تعویق افتاده است. وی اضافه کرد: آن‌ها (مقامات کره شمالی) باید ببیند بعدا چه خواهد شد.

این مقام روس همچنین تصریح کرد: روشن است که مسکو نمی‌تواند از این توقف دراز مدت در گفتگو‌های آمریکا و کره شمالی خوشحال باشد، چرا که این شرایط موجب تشدید تنش در منطقه همجوار با مرز ما در خاور دور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شریف» رئیس جنبش سیاسی وجود در عراق تاکید کرد که آمریکا در تغییر فرهنگ جامعه عراق ناکام مانده است.

وی افزود: این کشور از زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۸ به دنبال تغییر ساختار جمعیت شناختی عراق و روحیات فرهنگی ملت آن بوده است.

شریف اضافه کرد: آمریکایی‌ها تلاش کردند تفکرات ضد اجتماعی را در عراق از طریق فعالیت‌های نهادهای جامعه مدنی انگلیس و آمریکا گسترش دهند.

وی بیان کرد: این نهادها به برخی از بخش‌های خسارت دیده عراق کمک‌هایی را ارسال کردند اما در نهایت هدف آنها از هم گسیختگی جامعه عراق و انحراف آن بود.

شریف تصریح کرد: آمریکا کوشید جامعه عراق را تبدیل به نسخه دیگری از جامعه کشور خود کند.

پیش از این نیز «ابتسام الهلالی» رئیس فراکسیون المنتج الوطنی در پارلمان عراق تاکید کرده بود که سفیر آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی در این کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد اقدامات پارلمانی در عراق برای جلوگیری از تحرکات آمریکا در این کشور در راستای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی هستیم. اقدامات سفیر آمریکا به ویژه در خصوص حمایت از همجنس گرایی در جامعه عراق نگران کننده است.

الهلالی بیان کرد: ما باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک در برابر پیاده شدن این پروژه‌ها در عراق وارد عمل شویم. اقدامات سفیر آمریکا در راستای اجرای راهبرد این کشور با حمایت برخی کشورهای غربی انجام می‌شود.

کد خبر 6091960

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند