Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بدر شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی  در نخستین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹، با قدردانی از فعالیت‌های چشمگیر سازمان‌های مردم نهاد استان در مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: انتظار داریم سازمان‌های مردم نهاد استان همچنان در مقابله با کرونا پای کار باشند تا ضمن هم افزایی با یکدیگر، بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان با اشاره به تصویب ۱۵ پرونده سازمان‌های مردم نهاد جوان آذربایجان شرقی برای دریافت شناسه ملی در این جلسه، گفت: خوشبختانه با همکاری ادارات مختلف، یکی از دغدغه‌های سمن‌های جوان آذربایجان شرقی در رابطه با دریافت شناسه ملی برطرف شد و در صورت تکمیل شدن پرونده‌ها توسط اداره کل ورزش و جوانان، همه سمن‌های جوان دارای شناسه ملی خواهند شد.
در این جلسه همچنین با صدور مجوز فعالیت دفتر نمایندگی بنیاد خیریه نوآوران سلامت در استان موافقت شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی خیران سلامت آذربایجان شرقی مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی