Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:22:46 GMT

4 کودک در بین ۲۸ کرونایی جدید بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۱۵۸

4 کودک در بین ۲۸ کرونایی جدید بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۸ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری امروز در در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهار‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۵۹۱ نفر شامل ۳۴۶ مرد و ۲۴۵ زن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۸ مورد مثبت جدید، ۲۰ مورد در بوشهر، ۶ مورد در دشتی، یک مورد در دیلم و یک مورد در عسلویه شناسایی‌شده‌اند.

دکتر کشمیری اضافه کرد: ۲۰ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۴۱، ۳۷، ۵۴، ۳۱، ۲۶، ۳۴، ۲۷، ۲۶، ۱۶، ۱۵، ۳۸، ۴۶ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و خانم‌هایی ۴۷، ۴۱، ۲۹ و ۳۸ ساله و چهار کودک ۱۱، ۷ و ۲ سال و ۹ ماهه که همگی در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی بیان کرد: از ۶ بیمار جدید شهرستان دشتی، سه آقای ۲۱، ۶۶ و ۱۳ ساله و سه خانم ۶۱، ۲۸ و ۱۸ ساله هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند به جز یک مورد که سابقه مسافرت بین‌المللی داشته و همگی به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: یک بیمار جدید شهرستان دیلم، خانمی ۳۹ ساله است که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌ و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.

کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید شهرستان عسلویه نیز آقای ۳۸ ساله است که سابقه مسافرت بین‌المللی داشته و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.

وی ادامه داد: گسترش بیماریابی در مدیریت کرونا تأثیر بسزایی دارد اما رفت‌وآمدهای غیرضروری افراد در جامعه همچنان نگران‌کننده است.

دکتر کشمیری بابیان اینکه مردم باید از حضور در تجمعات بپرهیزند و فقط برای انجام کارهای ضروری در اجتماعات تردد کنند خاطرنشان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عده‌ای از مردم خطرناک است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر کودک بیمار کرونا بیمار جدید شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله