Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:37:34 GMT

فعالیت بوستان بانوان و رستورانها بعد از عید فطر آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۱۸۶

فعالیت بوستان بانوان و رستورانها بعد از عید فطر آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونا که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده و این یادگار امام راحل موجب قوت قلب مردم فلسطین شده و حمایت ملل مسلمان جهان را موجب شده است.

وی بیان کرد: امسال به دلیل رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا امکان راهپیمایی و تجمع در روز قدس نیست ولی در این روز بزرگ همه مقدمات در استان آماده خواهد شد تا مستمع سخنرانی مقام معظم رهبری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تصریح کرد: این سخنرانی مهم در ساعت ۱۲ ظهر روز عید فطر ایراد خواهد شد و با کمک ستادهای نماز جمعه امکان پخش ن در مصل ها و نقاط مختلف شهر مهیا خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: علیرغم میل باطنی امسال راهپیمایی در خیابان‌ها نداریم و رژه موتوری و خودرویی نیز برگزار نخواهد شد و در دستورالعملی که تهیه و به شهرداری‌ها ابلاغ شده قرار است فضای شهری بخوبی مهیا شود و فرمانداران هم مدیریت خواهند کرد تا اطلاع رسانی مناسبی برای سخنرانی رهبری در مناطق مختلف صورت گیرد.

وی گفت: از اداره ارشاد انتظار داریم برای هماهنگی با رسانه‌ها و خبرگزاری و مطبوعات محلی برای تهیه مصاحبه و گفتگو برای اطلاع رسانی اقدام شود.

حبیبی اظهار داشت: از مدیرکل تبلیغات اسلامی انتظار داریم برای پخش سخنرانی رهبری از بلندگوی مساجد اقدام کنند و دانشگاه علوم پزشکی هم برای استقرار تیم‌های پزشکی در مساجد اقدام کند.

وی اضافه کرد: نماز عید سعید فطر به صورت محدود در برخی مساجد و محلات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تاکید شده تا نماز در مساجدی که دارای حیات و محوطه هستند در فضای باز اقامه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: از شهرداری‌ها انتظار داریم برای ضد عفونی معابر شهری و مساجد محلات همت کنند و نمازگزاران هم زیرانداز شخصی و مهر داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم قزوین در مراسم شب احیا نشان دادند به پروتکل‌های بهداشتی پایبند هستند و این روند می‌تواند در عید فطر هم تداوم یابد.

ساعات ادارات به روال سابق برگشت

حبیبی اضافه کرد: از روز اول خرداد ماه ساعات کار ادارات مانند قبل از ساعت ۷.۱۵ دقیقه تا ۱۴.۱۵ دقیقه خواهد بود و همه کارکنان بایستی در محل کار حاضر شوند نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: همه بیمارستان‌ها موظف به ارائه خدمات درمانی هستند و در این زمینه هیچ دغدغه‌ای نیست و در تاکستان فقط بیمارستان شفا برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دارد و در بیمارستان رحیمیان الوند هم که کادر درمانی سپاه مستقر شده این روند تا ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

بوستان بانوان بعد از عید فطر بازگشایی می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: بوستان بانوان پس از عید فطر بازگشایی می‌شود اما مهد کودک‌ها و مدارس شبانه روزی و پیش دبستانی‌ها همچنان تعطیل است.

وی گفت: هفته اول خرداد ماه بشدت نیازمند مراقبت هستیم لذا انتظار داریم شهروندان مسافرت‌ها را عقب بیندازند تا بیماری باز نگردد.

حبیبی بیان کرد: موزه‌ها، دریاچه اوان و مناطق گردشگری و تفریحی استان همچنان تعطیل هستند و پس از عید فطر رستوران‌ها با رعایت موارد بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر امکان پلاسما درمانی در استان مهیا شده که کمک مؤثری در درمان است که در این زمینه اطلاعات بیماران بهبود یافته در اختیار انتقال خون قرار می‌گیرد تا اگر کسی داوطلب بود در این امر مشارکت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: واحدهایی که مواد ضد عفونی تولید می‌کنند باید مجوز خو د را تمدید کنند که نظر معاونت غذا و داروی دانشگاه الزامی است در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به ایام امتحانات دانش آموزان گفت: رفت و آمد دانش آموزان، توزیع و تصحیحی اوراق امتحان و رعایت نکات بهداشتی برای آزمون حضوری پایه دوازدهم بسیار اهمیت دارد و این کار با مدیریت فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش باید ساماندهی شود.

حبیبی تصریح کرد: بخشودگی اجاره جایگاه‌های سی ان جی متعلق به شهرداری‌ها مصوب شده که برای سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت این بخشودگی صورت گیرد و اگر اجرا نشود تخلف از مصوبه ستاد است.

کد خبر 4930920

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی استانداری قزوین ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین انتظار داریم عید فطر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده، گفت : در این حوزه انتخابیه چهار داوطلب با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: این چهار داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا، آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

وی افزود: از ساعت صفر بامداد روز پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع خواهد شد و به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از فرایند رای گیری ادامه دارد و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند. 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه همزمان با دیگر حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت، گفت: فرایند رای‌گیری از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی است، افزود: روز رای گیری دستگاه‌های اخذ رای مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رای خود را ثبت کنند. 

وی یادآور شد: کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات الکترونیکی تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده تا مردم نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار کرمانشاه گفت: امیدواریم در دور دوم انتخابات نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم.

شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات محمد رشیدی با کسب حد نصاب آراء به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد و برای دو کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات چهار کاندیدا که بیشترین آراء را کسب کرده بودند، رقابت خواهند داشت. 

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در کرمانشاه در نظر گرفته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم