Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: مجوز فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در شهر‌های سفید از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اخذ شد. تاریخ انتشار: 18:36 - 31 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۶۸۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با مطلوب خواندن شرایط کشور به لحاظ مقابله با شیوع ویروس کرونا و موفقیت‌های مدافعان عرصه سلامت، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های کارشناسانه کمیته‌های زیرمجموعه ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری پلکانی و مرحله به مرحله فعالیت‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مرحله نخست که دو هفته قبل اعلام شد، مجوز فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در شهر‌های سفید از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اخذ شد تا باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی که در این رشته‌ها فعال هستند بتوانند برنامه‌های خود را پیگیری کنند.

وزیر ورزش و جوانان از آغاز مسابقات فوتبال خبر داد و تاکید کرد: در مرحله جدید با توجه به شرایط خوبی که در بسیاری از نقاط کشور از حیث شیوع بیماری کرونا به وجود آمده، مجوز فعالیت رشته‌های ورزشی مثل فوتبال، والیبال، هندبال و... را از ابتدای خردادماه گرفتیم. چنانچه شرایط مبارزه با این بیماری روند کاهش را طی کند رشته‌های ورزشی کم برخورد می‌توانند از ۲۲ خرداد مسابقات خود را با توجه به برنامه ریزی فدراسیون‌های ذیربط برگزار کنند.

سلطانی فر در ادامه گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مردم و چگونگی شرایط شهر‌ها به لحاط ابتلا به ویروس کرونا در فاصله چند روز مانده به ۲۲ خرداد، وضعیت موجود رصد و گزارش نهایی به ستاد ملی ارائه تا بررسی نهایی صورت بگیرد. چنانچه روند شیوع ابتلا به بیماری رو به کاهش باشد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مسابقات بدون تماشاگر تحت نظر دقیق فدراسیون پزشکی، ورزشی انجام خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص رشته‌هایی مثل کشتی، جودو، بوکس، تکواندو، ووشو و کاراته تاکید کرد: با توجه به اینکه در این رشته‌ها میزان برخورد بسیار بالا است، فعلا تصمیمی در خصوص آغاز از فعالیت این رشته‌ها گرفته نشده است. چنانچه با شرایط ویژه‌ای در خصوص شیوع این بیماری مواجه شویم، تصمیمات جدیدی در خصوص نحوه فعالیت رشته‌های ورزشی و باشگاه‌ها گرفته خواهد شد.

سلطانی فر در خصوص آغاز به کار سایر اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی نیز گفت: در این ارتباط کمیته مشترک وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و بهداشت و درمان بررسی‌های کارشناسی خود را پیگیری کرده و طی چند روز آینده نتایج تصمیات اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: درخواست اسکوچیچ از مسئولان فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان کرونا ورزش و جوانان مجوز فعالیت ویروس کرونا سلطانی فر ستاد ملی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید ولی الله موسوی بیان کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه نان در یک مهلت مقرر باید کیفیت نان را به حد قابل قبول برسانند، زیرا در وضعیت فعلی رضایت از کیفیت نان در بین شهروندان پایین است.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها باید به صورت مداوم از نانوایی‌ها انجام و ظرف مدت یکماه نانوایانی که نان بی‌کیفیت پخت می‌کنند شناسایی و معرفی شوند.

فرماندار بهبهان اتحادیه نانوایان را ملزم کرد آموزش را جدی بگیرند و ضمن ارایه آموزش‌های لازم به تمام کارکنان نانوایی‌ها، صدور مجوز نانوایی به کسب آموزش و مهارت از اداره فنی و حرفه‌ای منوط شود.

فرماندار بهبهان از اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان خواست بسته‌بندی‌های غیرمجاز نان که مجوزی از بهداشت، استاندارد و دیگر نهاد‌های مربوطه ندارند را در راستای رعایت بهداشت شهروندان جمع آوری کنند.

تنظیم و رعایت ساعت پخت نانوایی‌ها، صدور مجوز جدید در نقاط فاقد نانوایی، جابجایی نانوایی‌ها طبق دستورالعمل و ایجاد تنوع در پخت نان‌های مختلف از دیگر نکات مورد تاکید فرماندار بهبهان بود.

پخت نان باکیفیت به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم خوزستان مطرح است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ابطال مجوز فعالیت نانوایی های بی کیفیت
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است