Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@23:11:47 GMT

کشف احتکار 10 میلیارد تومانی خودروهای صفر کیلومتر در قم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۲۵۲

کشف احتکار 10 میلیارد تومانی خودروهای صفر کیلومتر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل نگهداری ۲۰ دستگاه خودرو صفر کیلومتر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه با تلاش مأموران کلانتری‌های 22 و 24 پردیسان، یک گاراژ، محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر شناسایی شد و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

میرفیضی گفت: در نتیجه این بازرسی‌ها 20 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف‌شده است.

وی این خودروها را شامل یک دستگاه خودرو ساینا، یک دستگاه خودرو پژو 2008 ،2 دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو تیبا، یک دستگاه خودرو زانتیا مشکی، یک دستگاه خودرو سراتو، یک دستگاه خودرو شاسی بلند زامیاد دو کابین و 12 دستگاه خودرو شاسی بلند دانست.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدام‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

‌جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز با اشاره به کشف 28 کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری 3 قاچاقچی مواد افیونی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل‌توجهی تریاک را با کامیون از استان‌های جنوبی و با عبور از محورهای مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و با تلاش مأموران سرانجام خودرو شناسایی، توقیف و متهم و 2همدستش دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از کامیون، 28 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب 75 بسته از داخل بار هندوانه کشف شد. در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033nT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قم احتکار فرمانده انتظامی استان قم یک دستگاه خودرو صفر کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت