Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، قسمت ۱۲ هم‌گناه که قسمت پایانی فصل اول این سریال است، با ثبت ۱۰ میلیون دقیقه تماشا در روز اول به رکوردی تازه دست پیدا کرد. این میزان دقیقه تماشا که از ساعت ۸ تا ۲۴ اولین روز انتشار قسمت ۱۲ هم‌گناه ثبت شده، بالاترین میزان تماشا در بین ۱۲ قسمت اول منتشر شده‌ی همه‌ی سریال‌های شبکه نمایش خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این آمار تماشای قسمت ۱۲ بعد از دو روز به ١٧ ميليون دقيقه رسيده است.

مقایسه میزان تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها امکانی است که به وسیله ثبت دقیقه تماشای آن‌ها از زمان انتشار در فیلیمو امکان پذیر است. این مقایسه نشان می‌دهد که قسمت ۱۲ سریال هم‌گناه در اولین روز انتشار با عبور از ۱۰ میلیون دقیقه تماشا، بالاتر از میزان تماشای قسمت ۱۲ تمام سریال‌ها قرار گرفته است.

در این بررسی میزان تماشای آخرین قسمت فصل اول هم‌گناه با میزان تماشای قسمت ۱۲ تمام سریال‌های شبکه نمایش خانگی در در روز اول انتشار مقایسه شده و در نهایت هم‌گناه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در ۲۴ قسمت برای شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های وی‌او‌دی آماده شده است که با پایان رسیدن فصل اول، از تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد انتشار فصل دوم آن آغاز خواهد شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلیمو همگناه میزان تماشای میزان تماشا دقیقه تماشا سریال ها قسمت ۱۲ هم گناه فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • یورو رکورد زد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل