Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون مستندسازی شهید سیدمرتضی آوینی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: آزادی قدس شریف وعده‌ای الهی است که با پشتوانه خون «حاج قاسم» و دیگر شهدای جبهه مقاومت تحقق خواهد یافت.

سجاد با‌غ‌شیخی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه کرونا مسئله مهم امروز جهان و ایران بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: با همه مشکلات و سختی‌هایی که بر سر راه کشور عزیزمان ایران از سوی استکبار جهانی به محوریت آمریکای جنایتکار از قبیل تحریم‌ها و سنگ‌اندازی‌ها وجود دارد اما به مدد الهی، همبستگی ملی و با مدیریت عالی مردم و مسئولان در شرایط سخت تحریم که کشورهای به اصطلاح قدرتمند دنیا در مقابله با آن ناتوان گشته‌اند، ایرانیان این بیماری ناشناخته را به مرحله کنترل رسانده‌اند و اکنون با پروتکل‌های دستوری ستاد ملی مبارزه با کرونا در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شهادت سردار سلیمانی طلیعه فجر آزادی قدس است/ روز قدس؛ نماد وحدت امت اسلامی در دفاع از فلسطین

وی افزود: مردم مانند ۴۰ سال گذشته که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها می‌آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دادند، امسال نیز با وجود بیماری کووید-۱۹ فریاد و انزجار خود را به‌صورت مجازی در قالب هشتگ گذاشتن، نشر پست‌های الکترونیکی روز جهانی قدس و تصاویر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دبیر کانون مستندسازی شهید سیدمرتضی آوینی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: دنیا باید بداند با وجود بیماری کرونا، فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که ۴۰ سال پیش روز قدس را به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف نامگذاری کردند، برای همیشه زنده است و مردم نفرت خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان می‌دهند؛ مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳۹۴/۶/۱۸ درباره این رژیم می‌فرمایند: «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید» و امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم غاصب باشیم.

باغ‌شیخی با بیان اینکه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه‌ساز آزادی قدس است، گفت: اثرگذاری وجود شهید سلیمانی در آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل ملموس بوده و سپاه قدس در عملیات‌های برون‌مرزی برای پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی تا پشت مرزهای تل‌آویو پیش رفته که اثرات این شهامت و شجاعت را در ۱۰ سال اخیر می‌توان دید که اسرائیل با آن گنبد به اصطلاح آهنین خود در مقابل موشک‌های جبهه مقاومت ناتوان است؛ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی هنگامی که متوجه این ضربه‌ها از جبهه مقاومت شدند، فهمیدند که نظام فرماندهی مقابله با استکبار و صهیونیست در منطقه تغییر کرده و وجود حاج قاسم در رأس جبهه مقاومت به وضوح مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای متوقف کردن پیروزی‌‌های منطقه در چند سال اخیر، برنامه ترور سردار دل‌ها را در تراژدی خود طراحی کردند و به‌صورت ناجوانمردانه و بزدلانه سردار عزیز را به شهادت رساندند؛ آنان به گمان اینکه می‌توانند با این عمل خود موجب توقف حرکت جبهه مقاومت در برابر خود شوند اما دیدند که جهان بیدار شد و امروز مکتب حاج قاسم رویش پیدا کرده است و جوانانی مخلص و رهرو تربیت‌یافته این مکتب مقدس و حسینی، با یاد سردار دل‌ها در مسیر تقویت جبهه مقاومت گسیل شده‌اند؛ آزادی قدس شریف نیز یک وعده الهی است که به پشتوانه خون حاج قاسم و دیگر شهدای جبهه مقاومت تحقق خواهد یافت و اسرائیل غاصب به‌زودی از صفحه روزگار محو می‌شود.

دانشجویان جهان اسلام عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستند

دبیر کانون مستندسازی شهید سیدمرتضی آوینی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به اینکه دانشجویان جهان اسلام ظرفیتی خوبی برای هم‌افزایی در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی دارند، افزود: حضور همیشگی دانشجویان انقلابی و مسلمان در خط مقدم مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی گواه این مسئله است که دانشجویان در طول تاریخ مخالفت و خشم خود را در مبارزه با این رژیم غاصب در جهان فریاد زنده‌اند؛ امروز خیل عظیمی از دانشجویان جهان اسلام با نوشتن نامه‌های گروهی به رهبر انقلاب، برای مبارزه و براندازی رژیم جعلی اسرائیل کسب اجازه می‌کنند. دانشجویان امروز جهان اسلام از کشورهای ایران، مصر، لبنان، عراق و شرق آسیا عاشق مبارزه با صهیونیست‌های جنایتکار هستند و این هم‌افزایی به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران و تعیین روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره)، در میان دانشجویان کشورهای مسلمان دیده می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: روز قدس قدس ۹۹ دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف جبهه مقاومت جهان اسلام حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست شورای عالی روحانیت استان بوشهر، اظهار داشت: اکنون در دوره گذار نظم کنونی و نظم آینده جهان هستیم که تا حدود سال ۱۴۰۶ در این دوره باید تکلیف همه چیز شفاف و روشن شود.

وی افزود: دیدگاه و طراحی آمریکا، جهان غرب و صهیونیست‌ها این است که طرح کلان نظم جهان باید بر اساس سلطه غرب بر کل امور سیاسی و اقتصادی باشد و تمام زیرساخت‌ها باید در این مسیر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه محور مقاومت به رهبری ایران مهمترین مانع تحقق نظم آینده جهان به سبک آمریکا و صهیونیست‌ها است، عنوان کرد: بنابراین آنها از ۲ سال قبل طرح ایجاد بحران شدید در محور مقاومت را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برخلاف انتظار غربی‌ها، شرایط طوری رقم خورده است که تمام اهداف کشورهای غربی و صهیونیست‌ها در غزه از بین رفته است.

آیت الله صفایی بوشهری بزرگترین شکست اسرائیل در تاریخ حیات خود را ضربه وعده صادق دانست و گفت: رسانه‌ها می‌خواستند فکر جهان را به سمت نگاه حمایت از رژیم صهیونیستی ببرند اما الان آمریکا و اروپا و دانشگاه‌ها محور مخالفت با رژیم صهیونیستی و محکومیت آنها شده است.

وی ابراز کرد: اگر زمانی در دانشگاه‌های ایران اتفاقی می‌افتاد، دشمن با بزرگنمایی روی آن مانور می‌داد، اما اکنون در دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان و اساتید دانشگاه را به جرم حمایت از مردم غزه دستگیر می‌کنند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: با وجود جریان محور مقاومت غزه و عملیات وعده صادق شرایطی ایجاد شده که دشمنان مجبور شدند ماهیت خود را نشان دهند و دوره گذاری که می‌خواستند آن را به سمتی طراحی کنند که آینده جهان در دستشان باشد، الان عکس آن کاملاً در جریان سقوط قرار گرفته‌اند.

وی افزود: دشمن ضربه خورده و دست به عملیات‌های تخریبی بیشتری می‌زند و بیشتر حمله می‌کند و کار سخت‌تر می‌شود و باید آماده باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به متحیر شدن جهان عرب در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: کشورهای جهان عرب اگر سکوت کنند به معنای همکاری نکردن با جبهه مقاومت است، از طرفی اگر به رژیم صهیونیستی کمک کند به عنوان دشمن جبهه مقاومت تلقی می‌شوند، ولی این قدر آش شور شده است که مجبور شدند جنایات رژبم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی و رشد عقلانیت تحلیلی آنها مهم است، بیان کرد: گوش‌مان به دهان مقام معظم رهبری باشد و این ساختار در نظام روحانیت شکل بگیرد که دیدگاه رهبری حجت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آینده بسیار روشنی در پیش داریم، ابراز کرد: باید آماده باشیم و فرهنگ مقاومت و نگاه تابعیت به هدایت‌های مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنیم.

کد خبر 6097604

دیگر خبرها

  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • قوانین جدید استفاده دانشجویان از شبکه‌های مجازی اعلام شد
  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • اثرات مقاومت در آن سوی آتلانتیک
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند