Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@22:12:52 GMT

رایزنی وزیربهداشت باوزرای5کشورعربی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۶۷۵

وزیر بهداشت در گفت‌وگوی تلفنی با وزرای بهداشت ۵ کشور عربی در جریان فعالیت این کشورها در مبارزه با کرونا قرار گرفت. ناطقان: سعید نمکی در شبکه خبر با اشاره به برگزاری گفتگوی تلفنی با وزرای بهداشت ۵ کشور عرب زبان منطقه، اظهار داشت: گفت‌وگوی تلفنی با وزرای بهداشت کشورهای یمن، امارات، قطر، کویت و عمان داشتم و درباره موارد مختلف در خصوص وضعیت کرونا در این کشورها صحبت کردیم و ضمن شنیدن گزارش آنها، بنده نیز گزارشی در اختیار آنها قرار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: خوشبختانه افتخارات بسیار ارزنده‌ای را که جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بیماری‌ها کسب کرده به اطلاع این کشورها رسانده شد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: از برخی دوستان مانند کشور دوست قطر به خاطر همکاری در رساندن برخی تجهیزات و به خصوص ماسک در طول این مدت تشکر کردیم.

نمکی تصریح کرد: برای کمک‌های فنی و تخصصی در زمینه مدیریت بیماری اعلام آمادگی کردیم و نتایج و تحقیقات گسترده خود را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با اشاره به تمایل ایران برای گسترش روابط تجاری با این کشورها، بیان داشت: صحبت کردیم تا روابط تجاری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال آنها در مرزها داشته باشیم.
منبع: مشرق برچسب ها: وزیر بهداشت ، وزرای5کشور ، کرونا ، رایزنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیر بهداشت وزرای5کشور کرونا رایزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی سفری دو روز به عربستان با شرکت در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض با شرکای منطقه‌ای خود درباره تحولات منطقه و آتش بس در غزه رایزنی کند.

وزارت خارجه آمریکا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور در یک سفر دو روزه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به عربستان سعودی سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که قرار است وزیر امور خارجه آمریکا در سقر دو روزه قریب الوقوع به عربستان سعودی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با شرکت در نشستی با شرکای منطقه‌ای خود مسئله آتش بس در نوار غزه و مذاکرات بر سر آزادی اسرای اسرائیلی را از نزدیک رایزنی و بررسی کند.

پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از خبرگزاری رویترز گزارش داد که در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که «سفر آتی بلینکن به ریاض بر سر ارائه تضمین‌هایی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تمرکز خواهد داشت.»

در این بیانیه تاکید شده است که «وزیر خارجه آمریکا در نشست ریاض درباره موضوعات اساسی منطقه از جمله تحولات منطقه و تلاش برای برقراری صلح و امنیت منطقه‌ای و تشکیل دولت مستقل فلسطینی با هدف تضمین امنیت اسرائیل با شرکای منطقه‌ای خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.»

به گزارش رویترز بلینکن قرار است روز یکشنبه با سفر به عربستان سعودی با وزیران شواری همکاری خلیج فارس و همچنین در نشست اقتصادی به میزبانی ریاض دیدار و رایزنی کند.

گفتنی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در ابتدای این هفته به عربستان سعودی، اردن و سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد.

کد خبر 6090416

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین