Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراسقف مسیحیان در قدس اشغالی حفظ شرافت امت عربی و اسلامی را در گرو بازگشت فلسطین به صاحبان اصلی آن خواند و از آوارگان فلسطینی خواند که کلیدهای خانه‌هایشان در فلسطین را نزد خود نگه دارند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،«مطران عطا الله حنا»   سر اسقف مسیحیان ارتدوکس در قدس اشغالی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادریشان را حتمی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المطران حنا در ابتدای سخنرانی خود در برنامه‌ای تحت عنوان «رهبران مقاومت با هم»، خطاب به آزادگان امت عربی که فلسطین را مسئله نخست و اساسی برمی شمرند، سلام و درود فرستاد و گفت:« تعرض به قدس تعرض به میراث و وجود ما و اصالت ما به خاک مقدس فلسطین است».

به گزارش شبکه المیادین حنا تاکید کرد: «در روز جهانی قدس ما به همه فرزندان امت اسلامی تکالیف معنوی، انسانی و ملی را یادآوری می‌کنیم، اینکه قدس را به حال خودش رها نکنید».

حنا گفت: «امت عربی و اسلامی بدون قدس و بدون بازگشت آن به صاحبانش هیچ  شرافتی ندارد».

سراسقف مسیحیان در قدس با اشاره به هفتاد و دومین سالگرد یوم النکبه تاکید کرد:« ما در روز جهانی قدس به آوارگان فلسطینی در همه دنیا هم درود می‌فرستیم و به آنها می‌گوییم کلیدهای خانه‌هایتان را نزد خود نگاه دارید».

یوم النکبه نامی است که فلسطینیان و کشورهای عربی برای سالگرد بیرون رانده شدن صدها هزار فلسطینی از سرزمین خود در روز ۱۴ مه ۱۹۴۸ به کار می‌برند.

یکی از شاخص ترین نمادها که به عنوان نماد یوم النکبه شناخته شده نماد «کلید» است. این نماد اعتراض به تصاحب سرزمین و املاک فلسطینیان است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: قدس فلسطین حنا آوارگان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)

دیگر خبرها

  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • فیلم| زن فلسطینی که خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند
  • زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد