Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تحقق چنین موضوع مهمی جزو اولویت های جدی و اصلی متولیان امر در این استان باشد.

وی افزود: تقویت ابعاد فرهنگی مسأله مهم پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روحانیان، نهادهای مذهبی و فرهنگی، معلمان و سازمان های مردم نهاد استان اقدام به تعامل، همکاری و مشارکت لازم با متولیان امر در این زمینه کنند.

جمالی عنوان کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا نیروهای مقابله ای با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با امکانات و تجهیزات بهتر، بیشتر، پیشرفته تر و به روز به این امر بپردازند.

وی ابراز داشت: اوایل امسال تاکنون تصمیم هایی ارزنده در زمینه مقابله و پیشگیری مواد مخدر، درمان معتادان و کاهش انواع آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف آن از سوی دست اندرکاران مربوطه در کهگیلویه و بویراحمد گرفته و مصوب شده است.

جمالی گفت: باید تمامی این تصمیم ها به طور کامل، دقیق و با جدیت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شوند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این استان در سال گذشته ۶ تن و ۱۰۰ کیلوگرم بوده است.

سردار مهدی انصاری اظهار داشت: ابتدای امسال تاکنون ۱۲ باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و متلاشی شده است.

وی افزود: مقابله جدی با ترانزیت مواد مخدر، معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری سران داخلی باندهای اصلی قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر در دستور کار نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از برنامه های مهم امسال این نیرو متلاشی کردن باندهای اصلی قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف اموال آنهاست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سال گذشته ۹ نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این استان برگزار که ۵۹ مصوبه داشت و ۹۵ درصد آنها اجرا شد.

سید ناصر رضایی اظهار داشت: یک هزار و ۷۰۸ قاچاقچی مواد مخدر سال قبل در طرح های امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۵۸ باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد متلاشی و ۳۰۲ دستگاه خودرو به ارزش ۱۴ میلیارد ریال نیز توقیف شد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر کهگیلویه وبویراحمد ستاد مبارزه با مواد مخدر امحا مواد مخدر یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر کهگیلویه وبویراحمد ستاد مبارزه با مواد مخدر امحا مواد مخدر یاسوج معتادان متجاهر کهگیلویه وبویراحمد ستاد مبارزه با مواد مخدر امحا مواد مخدر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند