Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ به توانایی تیم ملی برای صعود به جام جهانی اطمینان کامل دارد.

طرفداری- دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی توضیحاتی در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه شروع لیگ و همچنین امیدهای پیرامون صعود به جام جهانی ارائه داد.

به گزارش طرفداری، دراگان اسکوچیچ درباره شروع مسابقات لیگ و احتمال بازگشتش به ایران گفت:

باید ببینیم شرایط چه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارم اما امیدوارم با شروع لیگ به ایران بیایم. به من گفتند وقتی که شرایط مناسب شد با من تماس می گیرند.

 دراگان اسکوچیچ همچنین درباره وضعیت ایران در راه صعود به جام جهانی گفت:

من شرایط تیم و این که توقع ها بالاست را می دانم. من هم توقع دارم تیم به جام جهانی صعود کند اما مسلماً فکر می کنم تیم مان خوب است و بعد از دو باختی که تیم را در شرایط بدی قرارداد مطمئنم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت

ترکیه اعلام کرد در ازای لغو تحریم‌های آمریکا به احتمال زیاد به اجرای برنامه مونتاژ جنگنده نسل جدید F-35 باز می‌گردد. 

از این رو، فواد اوکتای، رئیس کمیسیون امور بین الملل پارلمان ترکیه اعلام کرد آنکارا از آمریکا می‌خواهد که تحریم‌های اعمال شده علیه آنکارا را در چارچوب قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» (CAATSA) بررسی کند.

کانال تلویزیونی TRT به نقل از اوکتای نوشت: ترکیه علاقه‌ای به بازگشت به برنامه F-35 نشان نمی‌دهد، بنابراین تحریم‌های CAATSA که علیه آنکارا در ارتباط با خرید سامانه‌های موشکی ضد هوایی اس-۴۰۰ از روسیه اعمال شده است، باید دوباره مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

معاون سابق رئیس جمهور ترکیه (۲۰۱۸-۲۰۲۳) در راس هیئت پارلمانی در کنگره آمریکا گفت: موارد اس-۴۰۰ و اف-۳۵ را نباید با هم اشتباه گرفت. 

ترکیه در سال ۲۰۱۹ پس از خرید اس-۴۰۰ از روسیه از برنامه توسعه F-35 حذف شد. ترکیه برخی از قطعات بدنه و برخی از سیستم‌ها را برای این جنگنده‌ها تولید می‌کرد. ایالات متحده اعلام کرد که بازگشت ترکیه به برنامه تنها در صورت کنار گذاشته شدن اس-۴۰۰ امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی