Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:44:09 GMT

نفرزاده: کارخانه را حلال نمی کنم!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۲۸۰

نفرزاده: کارخانه را حلال نمی کنم!

سرمربی سابق سایپا بار دیگر مصطفی کارخانه را به خاطر نوع انتخابش به عنوان سرمربی سایپا متهم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد نفرزاده که چند روز قبل بعد از انتخاب کارخانه به عنوان سرمربی تیم والیبال سایپا او را به خاطر نوع روی کار آمدنش مورد انتقاد قرار داد و این انتخاب را به مافیا تبریک گفت، در گفتگو با برنامه گل طلایی رادیویی جوان در خصوص بحث توافقش با تیم والیبال سایپا گفت: اختیار تصمیم گیری در خصوص انتخاب سرمربی بر عهده ی مدیر عامل باشگاه سایپا است و به احتمال فراوان مدیرعامل از قیافه ی من خوشش نیامده است  که در لحظه ی آخر تصمیمش پیرامون انتخاب من به عنوان سرمربی سایپا تغییر پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی اسبق تیم سایپا در خصوص  نقش مصطفی کارخانه در تغییر نظر مدیر عامل سایپا و اینکه چندین سال قبل در زمان عقد قرارداد با تیم والیبال باریج اسانس کاشان در لحظه ی آخر مسئولین تصمیم گرفتند کارخانه را جایگزین نفرزاده کنند گفت: در سال 92 با تیم والیبال باریج اسانس کاشان به توافق رسیده بودم  و تمام برنامه هایمان را برای عقد قرار داد هماهنگ کرده بودیم که متوجه شدیم شبانه آقای کارخانه به همراه یک نفر واسطه که با مدیرعامل وقت باریج اسانس کاشان آقای تقی حجازی  رفاقت دیرینه ای داشت به کاشان رفتند و با این وعده که 3 میلیارد تومان از طریق اسپانسر اعتبار برای تیم می آورند با تیم کاشانی به توافق رسیدند  و در نهایت هم نتوانست آن 3 میلیارد تومان را به تیم تزریق کند که منجرب حذف تیم باریج اسانس در مرحله ی پلی آف شد.

نفرزاده اضافه کرد:  مجددا این اتفاق برای بار دوم افتاد و از آنجا که قیافه من قیافه قشنگی نیست و بعضی ار دوستان قیافه قشنگ تری نسبت به من دارند مدیر عامل باشگاهها هم قاعدتا تمایل دارند با مربیان خوشتیپ تر کار کنند.

 

در حالی که برای لحظاتی ارتباط تلفنی با مصطفی کارخانه برقرار شده بود وی با شنیدن صدای نفرزاده ارتباط خود با برنامه گل طلایی را قطع کرد.
نفرزاده در واکنش به این اتفاقات گفت:  من از مصطفی کارخانه به شدت گله مند و ناراحت هستم و انتظار چنین کاری را از ایشان نداشتم و به خدا واگذارشان میکنم، آدم از بعضی افراد می تواند انتظار یک سری رفتارها را داشته باشد ولی به شخصه از مصطفی کارخانه چنین انتظاری نمی رفت  و در حالی که ایشان رزومه درخشانی دارند و پر افتخار ترین مربی ایران هستند و همیشه از ایشان راضی بودیم  ولی من به خدا واگذارش میکنم و به هیچ عنوان حلالش نمیکنم.

تیم ملی والیبال ایران والیبال نفرزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال نفرزاده مصطفی کارخانه باریج اسانس تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند