Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید « مهدی هاشمی‌خواه» از شهدای ناوچه کنارک فردا بر روی دستان مردم کلاله تشییع می‌شود. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی هاشمی‌خواه یکی از 19 شهید حادثه ناوچه کنارک است که صبح فردا بر روی دست مردم شهرستان کلاله تشییع می‌شود.

مراسم تشییع پیکر ناو استوار دوم شهید هاشمی‌خواه، فردا ساعت 10صبح، از میدان الغدیر کلاله آغاز شده و همراه با مارش نظامی به سمت گلزار شهدای تشییع و پس اقامه نماز در زادگاهش خاکسپاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان شهادت پرسنل شناور کنارک را تسلیت گفتمسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی شهادت جمعی از کارکنان نداجا را تسلیت گفتتولیت آستان قدس رضوی شهادت جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش را تسلیت گفت

انتهای پیام/581/ ز

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان