Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:26:19 GMT

رسمی؛ قرارداد دروازه بان چلسی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۴۴۱

رسمی؛ قرارداد دروازه بان چلسی تمدید شد

ویلی کابایرو، دروازه‌بان آرژانتینی چلسی برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان آرژانتینی بعد از گذراندن سه فصل در منچسترسیتی، نهایتاً در سال ۲۰۱۷ از جمع سیتیزن ها جدا شد و به چلسی پیوست تا یک تیم لیگ برتری دیگر را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کابایرو در منچسترسیتی همواره به عنوان دروازه‌بان دوم به کار گرفته می شد؛ اتفاقی که در چلسی نیز برای او رخ داد و این دروازه‌بان با تجربه به دروازه بان دوم آبی‌های لندن بعد از گلر گران قیمت این تیم یعنی کپا آریسابالاگا تبدیل شد.

 

کپا در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اما عملکرد دور از انتظار و بسیار ضعیفی داشت؛ موضوعی که باعث شد این دروازه‌بان اسپانیایی جای خود را در ترکیب اصلی به کابایرو بدهد. فرانک لمپارد پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر از این گلر آرژانتینی در ترکیب خود استفاده کرد تا مشخص شود که به او بیش از کپا اعتقاد دارد.

 

دقایقی پیش اما مشخص شد ویلی کابایرو قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه چلسی تمدید کرده و این دروازه‌بان ۳۸ ساله حداقل تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ در استمفوردبریج ماندگار خواهد شد.

 

 

ویلی کابایرو چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویلی کابایرو چلسی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام