Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن نصرالله گفت: امروز به خاطر ایمان و پایداری و بردباری و صداقت و اخلاص و پیوند بین کشورها و نیروهای محور مقاومت، خودمان را از هر زمان دیگری به قدس و آزادسازی آن نزدیکتر می‌بینیم.‎

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان  طی سخنانی در مراسم جشن رسانه الکترونیکی که توسط کمیته جهانی بزرگداشت روز قدس و با همکاری   IRTVU  برگزار شده است،گفت: روز قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎امام خمینی (رض) امید مستضعفان و مظلومان جهان را با انقلاب اسلامی عظیم خود در ایران در سال ۱۹۷۹ میلادی احیا و زنده کرد.

ببینید: فیلم/ سخنان سید حسن نصرالله درباره اهمیت روز قدس

وی افزود: امام خمینی (ره) پایبندی و التزام ثابت و نهایی ایران و همه نیروهای مقاومت در قبال مسئله فسلطین و قدس را بیان داشت.

‎سید حسن نصرالله گفت: مسئله قدس و جهاد برای آن از «اوجب واجبات» است که باوجود همه فشارها و هزینه‌ها  نمی‌توان از آن دست کشید.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: کسانی که بدنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و در برابر این رژیم تسلیم می‌شوند، بازتاب دهنده تصویر واقعی امت ما نیستند.‎

وی افزود: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصویر واقعی کسانی است که مواضع خود را پنهان می‌کردند اما امروز حقیقت خود را برملا کردند و نقاب از چهره برداشتند‎.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تصویر واقعی همان پایداری و استقامت و افزایش نیروهای مقاومت اعم از دولت‌ها و کشورها و گروهها و جنبش‌ها و ملت‌ها و نخبگان در جهان عربی و اسلامی ما است. ‎

سید حسن نصرالله ادامه داد: مسئولان صهیونیست آشکارا ترس شدید خود را از افزایش و رشد و قدرت گیری مقاومت از نظر کمی و کیفی و انسانی و تسلیحاتی و فنی و معنوی در همه سطوح بیان می‌کنند. ‎

وی تصریح کرد: روز قدس بیانگر التزام و پایبندی ثابت ایران به مسئله فلسطین و جهاد برای آن و دست نکشیدن از آن است.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه « ما بر پایبندی قاطع خود به مسئله فلسطین تاکید می‌کنیم» گفت: همه فتنه‌ها و توطئه‌ها برای گسستن و جدایی ما شکست خورده است و پیوند و تلاقی ما نشان می‌دهد که تلاش‌ها برای منزوی کردن فلسطین نیز به شکست انجامیده است. 

وی گفت: مسئولان صهیونیست از پیروزی‌های محور مقاومت دچار ترس شده‌اند و از شکست‌های هم پیمانان خود و آمریکا دچار تعجب شده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت : ما امسال شهید قدس حاج قاسم سلیمانی را در بین خودمان نداریم که یک رکن اصلی از ارکان مقاومت در منطقه بود.

‎وی بر ادامه راه شهید سردار سلیمانی تاکید کرد و افزود: ما راه شهید سلیمانی را تکمیل خواهیم کرد و با وی پیمان می‌بیندیم که خواسته‌ها و آرزوهایش  را برآورده کنیم و در این راه گام برداریم و در جبهه‌ها حاضر شویم؛ همانطور که وی حاضر بود.  ‎

سید حسن نصرالله تاکید کرد: با روح شهید سلیمانی پیمان می‌بندیم که راهش را ادامه دهیم و خواسته‌ها و آرزوهایش را تحقق بخشیم؛ حال جنگ‌های روانی و تحریم‌ها و اشکال محاصره و تهدیدات هرچه می‌خواهد باشد. 

‎دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: پیمان ما با شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و همه شهیدان و مجاهدان منتظر این است که روز آزادسازی قدس در راه است.

‎وی تصریح کرد: ما همه بسترها را برای روزی آماده می‌کنیم به طور قطع فرا خواهد رسید و همگی در قدس نماز خواهیم خواند.

‎سید حسن نصرالله خواستار برگزاری مناسب روز قدس امسال شد و  خطاب به دست اندرکاران و برگزار کنندگان مراسم  روز قدس گفت:  امروز از همه فرزندان امت خودمان می‌خواهم که روز قدس را با شیوه‌های مناسب رسانه‌ای، فرهنگی ، اجتماعی و فنی در چارچوب همه تدابیر پیشگیرانه لازم برگزار کرده و گرامی بدارند. ‎

وی تصریح کرد: روز قدس امسال باید با قدرت در وجدان، ذهن‌ها و قلب‌ها و عواطف و اراده و فرهنگ و برنامه‌ها و کارهای ما حضور داشته باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی روز قدس سیدحسن نصرالله حزب الله لبنان صهیونیست رژیم صهیونیستی ایران فلسطین آمریکا دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد

علی‌محمد رادمنش گفت: این دوره از تئاتر خیابانی رضوی به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده و به لحاظ کیفی در آثار اجرایی هم ارتقا داشته‌ایم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد رادمنش دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه پیشنهاد غیرمتمرکز برگزار شدن جشنواره امسال بسیار ارزشمند بود، اظهارکرد: در حال حاضر شاهد نتایج بسیار خوب و هدفمند این تصمیم در اجرا‌های عمومی خصوصا در بخش خیابانی هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار نمایش در بخش خیابانی به اجرای عموم رفته، به بازخورد بسیار خوب نمایش "لکه‌های پاک " و استقبال شایان توجه مردمی از این اثر در استان زنجان اشاره کرد.

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه در این دوره هر گروه شانزده اجرا در استان خودش یا استانی که اثر را به میزبانی پذیرفته است، خواهد داشت به پایان اجرای عموم نمایش دلتنگی به کارگردانی آرزو کریمی زند اشاره کرد و در این رابطه گفت: در برخی سانس‌های این نمایش استقبال خوبی را شاهد بود، اما با توجه به اینکه اطراف محوطه تئاتر شهر در حال بازسازی بوده و حصارکشی شده در برخی زمان‌ها آن استقبالی را که انتظار می‌رفت، نداشت.

وی به اقبال عمومی نمایش وصیت به کارگردانی سید سوران حسینی در استان البرز شهر کرج به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نیز اشاره و تصریح کرد: این نمایش بازخورد عالی از سوی مخاطبان داشته است به گونه‌ای که حتی مردم برای این اجرا صف می‌کشیدند.

به گفته رادمنش در دوره قبل این جشنواره ۱۴۰ طرح ارسال شده بود، اما امسال ۱۶۹ طرح پذیرفته شده که اعضای انتخاب طرح و ایده نیز از تسلط کافی و وافی در این حوزه برخوردار بودند و تجربه و تحصیلات عالیه در زمینه هنر‌های نمایشی داشتند؛ لذا اشراف این گروه سبب انتخاب آثاری موثر و محتوایی شده است

به تصریح وی، در این دوره از تئاتر خیابانی رضوی به محتوا و شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیک‌تر شده و به لحاظ کیفی در آثار اجرایی هم ارتقا داشته‌ایم.

دبیر سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با بیان اینکه در دوره قبل تنوع آثار از شکل و شیوه مورد توجه بود، خاطرنشان کرد:اما امسال ما کاملا تنوع اجرایی را در نمایش‌های خیابانی شاهد هستیم یعنی اثر آوانگارد و حتی پررفورمنس داریم و در حقیقت انواعی از نمایش‌های خیابانی تعاملی و مشارکتی را به اجرا‌های عموم برده‌ایم که از منظر محتوایی و شکل اجرا دارای تنوع و نوآوری هستند.

وی در پایان سخنانش ابراز کرد: علاوه بر این تنوع، در آثار امسال شاهد مضامین و داستان‌های واقعی هستیم که هم از امروز ما و هم از دوره‌های تاریخ رضوی برگرفته شده‌اند که کاملا مستند و بر اساس سیره رضوی و شخصیت امام رضا (ع) هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی