Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:27:06 GMT

نظر اینیستا درباره دلیل عدم موفقیت مسی در آرژانتین

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۶۰۹

نظر اینیستا درباره دلیل عدم موفقیت مسی در آرژانتین

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه باید با وجود مسی تا به اینجا تعداد بیشتری جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید و تا به اینجا شش بار جایزه معتبر توپ طلا را از آن خود کرده است. او همچنین ۴ بار با بارسلونا به مقام قهرمانی مهم‌ترین رویداد باشگاهی فوتبال اروپا یعنی لیگ قهرمانان دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود هم تیمی سابق لیونل مسی و ستاره حال حاضر ویسل کوبه یعنی آندرس اینیستا معتقد است که بارسا باید با وجود مسی تا به اینجا چمپیونزلیگ های بیشتری می برده است. اینستا ابتدا درباره عدم موفقیت مسی در کسب قهرمانی با تیم ملی آرژانتین می گوید: " این باعث تعجب است چرا که آرژانتین همواره تیم‌های خوب به همراه بازیکنان درجه یک در اختیار داشته است.

 

 

 

 

آن چیزی که در دیدار برابر آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ رخ داد به جزئیات بسیار کوچک مربوط می‌شد. شاید اگر این دو تیم بازی دیگری انجام می دادند نتیجه متفاوتی رقم می خورد. با این حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه به دنبال یک مقصر می گردند. برای من دشوار است که بگوییم لئو بد بوده چرا که این چیزی غیر ممکن است. با این وجود در فوتبال برخی لحظات خوب و البته بد وجود دارد. هر چند که شما نمی توانید بارسلونا را با تیم ملی آرژانتین مقایسه کنید چرا که روش کار در این دو کاملا متفاوت است."

 

اینیستا در ادامه گفت: " همچنین با بارسا ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم اما با وجود تیمی که در اختیار داشتیم و اینکه می توانستم روی لئو حساب کنیم، مطمئناً باید چمپیونزلیگ های بیشتری می‌بردیم. البته این فوتبال است و سایر تیم ها هم بسیار خوب هستند و شما باید از لحظه ای که پیروز می شوید لذت ببرید."

اینیستا بارسلونا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین ژاپن ویسل کوبه آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینیستا بارسلونا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین ژاپن ویسل کوبه آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوشگر سمت دور ماه به قمر می‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، اداره ملی فضایی چین اعلام کرد، کاوشگر چانگ‌ای‌۶ که قرار است سمت دور و پنهان ماه را کاوش کند، بین ساعت ۱۷ الی۱۶ بعد از ظهر به وقت چین و برابر با یک بامداد به وقت تهران پرتاب شود.

ماموریت چانگ‌ای‌۶ وظیفه جمع آوری و بازگرداندن نمونه‌ها از سمت دور ماه را بر عهده دارد که نخستین تلاش بشدیت در نوع خود است.

سازمان فضایی چین گفته است: موشک حامل لانگ‌مارچ با سوخت هیدروژن مایع و پیشرانه برودتی اکسیژن مایع تغذیه می‌شود و به دلیل عملکرد قوی که دارد برای این ماموریت انتخاب شده است.

به گفته لو یونتونگ، یکی از اعضای شرکت علوم و صنعت هوافضای چین، این ماموریت شامل ۱۱ مرحله است که ب خی از این مراحل به این صورت است که ابتدا، کاوشگر سوار بر موشک حامل لانگ‌مارچ می‌شود تا به مدار پرتاب شود، سپس سفر خود را به سمت ماه آغاز می‌کند. پس از رسیدن به مجاورت ماه، برای فرستادن کاوشگر به سمت دور ماه وقفه‌ای تعریف شده است و پس از رسیدن به سمت دور ماه و تکمیل نمونه برداری، کاوشگر رباتیک از سمت پنهان ماه بلند می‌شود.

به گفته مقامات چینی، چانگ‌ای‌۶ قرار است نمونه‌های بیشتری از سنگ‌های ماه جمع‌آوری کند تا داده‌های تکمیل‌تری از تاریخ و تشکیل ماه به دست آورد. این ماموریت نقش مهمی در توسعه دانش محققان از ماه و اصول آن، از جمله تشکیل زمین و دیگر سیارات دارد.

پس از انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌های چانگ‌ای یک تا چانگ‌ای ۵، چین نقش بزرگی در اکتشاف و بررسی ماه و سیارات منظومه شمسی برعهده گرفته است. ارسال چانگ‌ای‌۶ به مدار زمین این کشور را به یکی از قدرتمندترین کشور‌ها در حوزه فضایی تبدیل می‌کند.

این ماموریت نشان از توانایی و تلاش چین برای بالا بردن دانش و تکنولوژی خود در فضاپیما و کاوشگر‌ها را دارد؛ با انجام موفقیت‌آمیز این ماموریت، دانشمندان و مهندسان چینی می‌توانند به دستاورد‌های بزرگتری در اکتشاف فضا دست یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • کاوشگر سمت دور ماه به قمر می‌رود
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا