Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المیادین، نصرالله در پیام ویدئویی خود به مناسب روز جهانی قدس با یادکردن از سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، وی را "شهید قدس" خواند که یکی از ارکان اصلی محور مقاومت در منطقه بود.

دبیرکل حزب الله افزود که ما راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و با او عهد می‌بندیم تا اهداف او را محقق کنیم و همانطور که او به ما آموخت در این مسیر حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله تاکید کرد که مسئله قدس و جهاد برای آن از "اوجب واجبات" است که باوجود همه فشارها و هزینه‌ها  نمی‌توان از آن دست کشید.

وی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را برای از بین بردن اتحاد صفوف جنبش های مقاومت را شکست خورده خواند و تاکید کرد که جمع شدن مقاومت حول آرمان قدس ثابت می‌کند که تلاش‌ها برای انزوای فلسطین شکست خورده است.

نصرالله همچنین خاطرنشان کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصویر واقعی امت اسلامی نیست و این موضوع مختص کسانی است که پیشتر مواضع خود را  مخفی می‌کرده اند و امروز تلاش آنان برای برقراری روابط با اسرائیل مکشوف شده است.

وی تصویر واقعی منطقه را شکست همپیمانان رژیم صهیونیستی در جبهه های مختلف دانست.

دبیرکل حزب الله لبنان بار دیگر بر پایبندی قاطع این جنبش در حمایت از قضیه فلسطین و ایستادن در کنار ملت و گروه‌های مقاومت در فلسطین تاکید کرد.

علاوه بر دبیرکل حزب الله لبنان، شخصیت هایی همچون «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس»، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، «عطاءالله حنا» اسقف اعظم روم ارتدوکس در فلسطین، «عبداللطیف الهمیم» رییس سابق دیوان اهل سنت عراق و حجت الاسلام «قیس الخزعلی» دبیرکل گردان عصائب اهل الحق عراق در مراسمی که به همت کمیته جهانی بزرگداشت روز قدس برگزار شد در پیام هایی ویدئویی به سخنرانی در خصوص روز قدس پرداختند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و ابتلای بیش از ۵ میلیون نفر این ویروس و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل ، برنامه‌های روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و به همین منظور برنامه‌های مختلفی از سوی دوستداران مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده است که بیشتر با استفاده از فضای مجازی خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری المیادین برچسب‌ها سید حسن نصرالله حزب الله لبنان قدس فلسطین روز قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله لبنان قدس فلسطین روز قدس سید حسن نصرالله حزب الله لبنان قدس فلسطین روز قدس حزب الله روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمودور واسیلوس گریپاریس (Commodore Vasilios Griparis)، فرمانده عملیات اروپایی موسوم به ASPIDES، اظهار داشت: «از زمان آغاز عملیات ASPIDES در 19 فوریه 2024، سطح تهدیدات بدون تغییر باقی مانده است.»
 
این بیانیه نشان دهنده اعتراف آشکار به شکست در محدود کردن عملیات یمن با هدف قرار دادن کشتی‌های وابسته به دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس است.
 
پس از آنکه فرانسه و دانمارک از خروج دو ناوچه به دلیل خطر مقابله با پهپادها و موشک‌های یمنی خبر دادند، آلمان نیز ناوچه خود را از دریای سرخ خارج کرد.

همچنین بلژیک پس از ناکامی در آزمایش رهگیری یک پهپاد، ناوچه خود را از محل خارج کرد. این امر تایید می‌کند که حملات یمن ناتوانی‌های قابل توجهی را در قدرت دریایی غرب آشکار کرده است.
 
پیش از این، بریتانیا پس از چندین حمله پهپادهای یمنی، کشتی جنگی Diamond را با کشتی ریچموند جایگزین کرد که این نشان دهنده ضعف قابل توجهی در توانایی نیروی دریایی بریتانیا برای مقابله با عملیات‌های یمن بود. این امر در مورد ناوچه‌های اروپایی نیز صدق می‌کند.
 
بسیاری از فرماندهان و افسران ناوهای جنگی بریتانیایی و آمریکایی در دوره گذشته اظهاراتی مبنی بر ناتوانی خود در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمنی بیان و تاکید کرده‌اند که حملات یمن در طول زمان مرگ‌بار، دقیق‌تر و مکرر می‌شود.

آنها همچنین اذعان داشتند آنچه در حال رخ دادن است، نشان دهنده بزرگترین چالش دریایی از زمان جنگ جهانی دوم است.
 

دیگر خبرها

  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست